PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarantowane 1400* › Re: Gwarantowane 1400*
  • Data: 2006-07-27 08:44:35
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Laris napisał(a):

    [...]

    > Tak mieszkanie z nieba Ci spadnie. Nie te czasy.......
    > Albo sie wpieprzysz w raty, albo w wynajem.

    > Ja rozumiem, ze Ty masz troche inna sytuacje, moze mieszkanie dostales,
    > zalatwiles, rodzice Ci kupili. Tyle, ze takich osob jest zdecydowana
    > mniejszosc.

    No pewnie. Bo zdecydowana większość polaków to wynajmuje mieszkania w Wawie
    lub jest w trakcie spłacania takowego. I masz oczywiście na to dowód
    w postaci przeprowadzonych badań. :)

    > Po drugie jezeli tam wydam nawet 500 funtow na mieszkanie, to zostanie
    > mi 300. Zalozmy, ze tutaj po oplaceniu mieszkania tez gosciowi zostaje
    > okolo 300 ale zl. Teraz policz sobie co mozesz kupic w Polsce za te 300
    > zl, a co w Angli.

    Poziom życia, a przede wszystkim żywienia będzie w tym momencie podobny.
    Żeby cokolwiek zaoszczędzić, to i tu, i tu będzie trzeba się głodzić
    i biedzić. I właśnie o tym piszę.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl