PracaGrupypl.praca.dyskusje › Greencard - co dalej

  • 31. Data: 2002-10-07 15:48:18
    Temat: Re: Greencard - co dalej
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    > Gandalf wrote:
    [ciach nieistotne]

    Kolega jednak powinien sie podpisywac Saruman :P

    D.

  • 32. Data: 2002-10-07 16:32:18
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Witam

    " Gandalf" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam szanowne grono GC i innych czytelników,

    No coz. Zostaje mi tylko podziekowac za wiadomosc.
    Mam nadzieje, ze swiadom jest Pan slow, ktore uzyl Pan, Panie Gandalf,
    w swojej wiadomosci oraz konsekwencji tychze.

    Pawelek

  • 33. Data: 2002-10-07 19:23:19
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.de>

    Witam raz jeszcze

    Użytkownik " Gandalf" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanowne grono GC i innych czytelników,

    Panie Gandalf_

    Mam nadzieje, ze zdawal pan sobie sprawe, iz Usenet nie jest tak do konca
    anonimowy jak sie to
    Panu naiwnie wydawalo.
    Mam nadzieje, ze OSOBISCIE oraz na lamach tej grupy wyglosi Pan przeprosiny
    pod moim adresem.
    W przeciwnym razie zmuszony bede uruchomic wobec Pana procedure ABUSE
    portalu gazeta.pl,
    ktora z pewnoscia zakonczy sie w odpowiedniej komorce w dobrze,NAM OBOJGU,
    znanej firmie.

    Prosze przyjac do wiadomosci, iz oferta moja zostanie uznana za niewazna do
    konca dnia
    09.10.2002 w przypadku braku w/w oswiadczenia.

    Ubolewam iz majac tzw. "oczywiste zarzuty" nie skontaktowal sie
    Pan ze mna osobiscie w celu ich przedyskutowania.

    Bez pozdrowien
    Pawelek

    P.S.

    Jest duzo prawdy w negatywnej postawie Polakow w stosunku do swoich rodakow.

  • 34. Data: 2002-10-08 15:06:25
    Od: "Froto" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam Szanowne Forum.
    Chcę wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji (pośrednio) między Gandalfem a
    Pawełkiem.
    Faktycznie Gandalf mógł się podpisać (czy cokolwiek by to dało?), ale nie
    oznacza to, że nie mógł wyrazić swojego zdania. Przecież to forum dyskusyjne,
    więc każdemu wolno wyrazić swoją opinię tak długo, jak długo nie narusza
    godności innych. Osobiście nie uważam, żeby napisał coś szczególnie
    obraźliwego, co dawałoby Pawełkowi powody do uruchamiania procedury ABUSE.
    Faktycznie - Gandalf "zagrał" ostro, ale chyba zgodzicie się, że jeszcze w
    granicach przyzwoitości?
    Wątpię, żeby "odpowiednie komórki dobrze nam znanej firmy" chciały się
    zajmować czymkolwiek napisanym na tym forum. Ale wątpić jest rzeczą ludzką
    tak, jak mieć różne zdania, czy różnie postrzegać tę samą osobę. A
    niewątpliwie Pawełek sympatią Gandalfa się nie cieszy. Dlaczego? Ano dlatego,
    że "posiada nadmiernie rozbudzone ambicje zostania dyrektorem", że wbrew
    temu, co napisał (a Gandalfowi się nie spodobało), "jest raczej nadzorowany,
    niż je [projekty] nadzoruje", że "'Pawelek' w ogóle nie nadaje się na
    kierownika". Gandalf wykazał się też wrażliwością, bo będzie "bardzo
    współczuł jego [Pawełka] podwładnym".
    Cała ta sytuacja z przesadzoną reakcją Pawełka zaczyna mnie bawić jako
    czytelnika Forum, ale też jako pracownika "dobrze znanej firmy".
    Wierzę, że nie bawi Pawełka, bo nikt specjalnie nie lubi, gdy burzy się jego
    misternie budowany obraz (wirtualny) i to burzy publicznie! Niewybaczalne...
    Jednocześnie niewspółmierna reakcja Pawełka zdaje sie potwierdzać trafność
    opinii Gandalfa na temat nadmiernie rozwiniętego ego i wygórowanych ambicji
    Pawełka (również w mojej opinii bez pokrycia)...

    Pawełek, keep smiling (przepraszam za makaronizmy). Od jednego krytycznego
    głosu jeszcze nikomu włos z głowy nie spadł. Może warto się zastanowić, czy
    przypadkiem nie miał Gandalf przynajmniej częściowo racji...

    /Froto

    P.S.
    Proszę się nie sugerować powiązaniem książkowego Gandalfa z panem Froto.
    Z "naszym" Gandalfem nie mam nic wspólnego. Przynajmniej tak długo, jak długo
    nie wiem, kim on naprawde jest. Choć pracownicy "dobrze nam znanej firmy"
    mogą się domyslać jego tożsamości z całkiem niemałą dozą prawdopodobieństwa.
    Tylko komu potrzebna taka wiedza?

  • 35. Data: 2002-10-09 20:18:58
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Oj Pawel,
    szkoda ze na to masz czas
    a na www.polonia-it.org Ci go brakuje.

    Ani do mnie nie zadzwoniles ani nic nie napisales
    ze nie masz ochoty sie wiecej tym tematem zajmowac.
    Sam piszesz o tym jak polacy sie zachowuja za granica
    a Ty sam ??

    Mimo to Dzieki za to w swojej poczatkowej fazie
    pobytu w niemczech miales na to czas...

    Thomas
    Hamburg