PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy - Porada

  • 1. Data: 2002-10-01 08:52:06
    Temat: Wypowiedzenie umowy - Porada
    Od: "Looxs" <l...@i...pl>

    Moi Drodzy,
    Sprawę mam taką. Firma wypowiedziała mojej żonie umowę - zlecenie. Ponieważ
    termin wypowiedzenia (3-miesięczny) pomału dobiega końca, należałoby jakoś
    zadomowić się u innego pracodawcy. Jest właśnie na rozmowach...
    Żona nie chciałby jednak, aby w papierach miała napisana, że to właśnie
    firma wypowiedziała jej umowę (nawet z tak realnych przyczyn jak bankructwo)
    i chciałaby rozwiązać umowę z obecnym pracodawcą przed upływem terminu
    wypowiedzenia.
    Zresztą jej szef nie robi z tego większych problemów. Powiedział, że jeśli
    coś znajdzie - może odejść wcześniej.
    Czy da się zatem tak sprawę rozwiązać, aby na papierach, w terminie choćby
    tydzień przed upływem terminu wypowiedzenia pozostała informacja, że umowa
    została rozwiązana na mocy porozumienia stron?
    Czy ten trwający już okres wypowiedzenia czyni już jakieś przeszkody...?
    Z góry dziękuję za komentarze...
    Pozdrawiam
    Looxs

  • 2. Data: 2002-10-01 09:40:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy - Porada
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Looxs" <l...@i...pl> wrote in message
    > Moi Drodzy,
    > Sprawę mam taką. Firma wypowiedziała mojej żonie umowę - zlecenie.

    Umowa zlecenia jest umowa cywilno-prawną w związku z tym żona nie otrzyma
    świadectwa pracy a co za tym idzie nie bedzie musiala przedkładac tego
    dokumentu nowemu pracodawcy i sie martwić co jest napisame jako przyczyna
    rozwiązania tej umowy.

    > Pozdrawiam
    > Looxs

    Gosia

  • 3. Data: 2002-10-01 11:37:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Oct 2002 10:52:06 +0200, "Looxs"
    <l...@i...pl> zakodował:

    >Sprawę mam taką. Firma wypowiedziała mojej żonie umowę - zlecenie. Ponieważ
    >termin wypowiedzenia (3-miesięczny) pomału dobiega końca, należałoby jakoś

    Tak naprawdę nie ważne w jaki sposób zostaje rozwiązana umowa zlecenie
    - nie ma świadectwa pracy, nie ma problemu.
    A co do najładniejszego IMO rozwiązania, to najlepiej napisać nową
    umowę z odpowiednią datą zakończenia, a starą wrzucić do niszczarki.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775