PracaGrupypl.praca.dyskusjeGreencard - Pilne › Re: Greencard - Pilne
    From: "Andrzej Burski" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Greencard - Pilne
    Date: Fri, 15 Feb 2002 19:22:37 +0100

    Użytkownik "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl> napisał w wiadomo?ci
    news:a4j0kg$kqc$1@news.tpi.pl...
    > witam.
    >
    > Bez paniki. Pani w Pekao S.A. NIE MOGLY sie wyswietlic w komputerze dane
    > klienta Fortis Banku, bo to zupelnie inny bank. Prawdopodobnie pani
    > odczytala Ci dane klienta, ktory w tymze peako ma rachunek o takim samym
    > numerze. A to dlatego, ze przy wplacie nie mozesz podawac tylko numeru
    > rachunku, ale tez pelny numer rozliczeniowy banku.

    W takim razie co ona chciala zrobic? Rozumiem to tak: podaje jej nazwe banku
    (Fortis Bank) i numer rachunku, a ona wplaca to na podany numer ale w banku
    PeKaO S.A.??? Czyzby byla az tak glupia?
    Bylo tak, ze ona juz wydrukowala potwierdzenie wplaty na ten rachunek i
    wreczyla mi go do podpisu z tymi "zlymi" danymi. Wydaje mi sie, ze jesli tak
    by mialo byc to powinna wyleciec z pracy, gdyz podalem jej jeszcze nazwe
    banku - czyli w moim rozumowaniu powinna sobie odszukac numerek od tego
    banku.
    Mam racje czy nie?

    Pozdrowienia
    FunBoy