PracaGrupypl.praca.dyskusjeGlupie Pytanie › Re: Glupie Pytanie
  • Data: 2003-06-18 11:53:18
    Temat: Re: Glupie Pytanie
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > u nich masz BS (bachelor) czyli undergraduate - i tu mozesz miec albo
    > science albo art; potem dopiero jak ktos przechodzi wyzej to wybiera
    > konkretna specjalizacje i wtedy jest MA w tym, w czym zrobil ;)
    > (MA of psychology, MA of computer science etc.)

    Nino, nie lapie. Polscy lektorzy angielskiego kiedys mnie uczyli, ze nasz
    licencjat to BA/BSc, a magister to MA/MSc... Nawet sie pokrywa z tym co
    mowisz, najpierw jest ogolna wiedza na studiach licencjackich, a potem
    specjalizacja w tym, z czego sie robi magisterke...
    Ponadto dalej u nas jest doktorat i u nich jest PhD.
    Najwiekszy problem jednak mam jak zaliczyc ekonomie - jako scisla czy
    humanistyczna...
    Pozdrawiam,
    Agatka