PracaGrupypl.praca.dyskusjeGeneral Electric Polska - czy ktoś z Was był na rozmowie ? › Re: General Electric Polska - czy kto? z Was był na rozmowie ?
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: General Electric Polska - czy kto? z Was był na rozmowie ?
    Date: Wed, 12 Jun 2002 20:21:28 +0200

    Ja bylem.
    Facet wyjasnil mi ze mnie sie zdawalo ze zdalem swoja prace magisterska.
    W paru punktachfaktycznie dalem ciala, ale w innych "zdawalo" mie sie ze
    poszlo mi calkiem, calkiem :)

    Wejdz sobie na strony GE i poczytaj o firmie (strategia, przeslanie, motto
    na dzis :)), dzieki tym stronom zalatwielm rozmowe z HR'em.
    Nie przeszedlem na konkretnych pytaniach swojego przyszlego szefa.
    No i dobrze bo teraz jeszem GC :)

    Pozdr.