PracaGrupypl.praca.dyskusje › General Electric Polska - czy ktoś z Was był na rozmowie ?

  • 1. Data: 2002-06-11 09:26:21
    Temat: General Electric Polska - czy ktoś z Was był na rozmowie ?
    Od: "Tomasz Sozański" <t...@w...pl>

    Witam

    Jestem umówiony na rozmowe w GE. Czy ktos z Was ma z nimi jakies
    doswiadczenia i powie mi czego moge sie spodziewac ? Dodam ze bede
    tegorocznym absolwentem Wydzialu Elektrycznego Politechniki. A przy okazji,
    nie wiecie ile placą na poczatku ? ;-)

    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-12 18:21:28
    Temat: Re: General Electric Polska - czy kto? z Was był na rozmowie ?
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Ja bylem.
    Facet wyjasnil mi ze mnie sie zdawalo ze zdalem swoja prace magisterska.
    W paru punktachfaktycznie dalem ciala, ale w innych "zdawalo" mie sie ze
    poszlo mi calkiem, calkiem :)

    Wejdz sobie na strony GE i poczytaj o firmie (strategia, przeslanie, motto
    na dzis :)), dzieki tym stronom zalatwielm rozmowe z HR'em.
    Nie przeszedlem na konkretnych pytaniach swojego przyszlego szefa.
    No i dobrze bo teraz jeszem GC :)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2002-06-13 21:38:21
    Od: "Tomasz Sozanski" <t...@w...pl>

    Witam

    sorki ze na priva

    Podalbys mi mniej wiecej na jakich pytaniach przepadles ? I jeszcze jedno:
    maglowali Cie na jezyki ?

    Wielkie dzieki,
    Pozdrawiam

    Tomek