PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukac osob do wspolpracy? › Re: Gdzie szukac osob do wspolpracy?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie szukac osob do wspolpracy?
    From: "/silver" <f...@u...cy>
    Date: 07 Nov 2005 10:24:04 GMT

    "inet2" <i...@o...pl> wrote in news:

    > To chyba jestem tym frajerem, bo zamierzam robic za kogos robote o ile
    > ja znajdzie.

    Przede wszystkim nie jestes wiarygodny, czy jak wolisz szczery.

    Na pl.biznes zakladasz identyczny temat "mam firme jednoosobowa ktora
    jakos tam dziala obecnie praktycznie po kosztach". Po chwili podpinasz
    sie pod watek, gdzie facet szuka wspolnika i kapitalu w wysokosci 70tys.
    PLN. Oferujesz mu pomieszczenie i taka wlasnie gotowke.

    Czytelnik wchodzi w stan oslupienia, Ciebie spokojnie stac na sztab
    przedstawicieli handlowych i telemarketerow. Fotech, mimo ze nie jest
    zbyt grzeczny, ma calkowita racje.

    /silver