PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie pracuja zony Greencardowcow?

  • 31. Data: 2002-08-05 12:09:23
    Temat: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    news:aill2p$b2h$1@news2.tpi.pl...

> [...]

    > I Kingram
    > Ze zacytuje ta Pania (chodzilo o odpowiedz na pytanie: Czy sadzi ze Rzad
    > Niemiecki bedzie tego typu "zasiedzialym" ludziom z intelektualnej
    > awangardy, pomagal sie naturalizowac a nie wykopie ich jako juz
    > zbednych...:

    > II Beny
    > 505 o ile to prawda to hanba dla Polski - 505 jednych z najbardziej
    > rzutkich, przedsiebiorczych, nie bojacych sie ryzyka i znajacych swoj
    fach
    > Polakow wyprowadzilo sie z kraju (na jego szkode).

    może i to nie jest w zgodzie z czyimiś odczuciami ale jest to w zgodzie z
    rzeczywistością, może to komuś pasić lub nie

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 32. Data: 2002-08-05 12:13:37
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > I Kingram
    >
    > Zadne" - mam na mysli przperowadzona ostatnio rozmowe z Head Hunterem z
    > powazniejszej firmy rekrutingowej w Niemczech.
    > Jej zdaniem, nawet to, ze ktos juz byl i pracowal przez 5 lat (okres
    > trwania aktualnie "zielonej karty") nie ulatwi delikwentowi pozostania w
    > Niemczech na stale.
    > Ze zacytuje ta Pania (chodzilo o odpowiedz na pytanie: Czy sadzi ze Rzad
    > Niemiecki bedzie tego typu "zasiedzialym" ludziom z intelektualnej
    > awangardy, pomagal sie naturalizowac a nie wykopie ich jako juz

    Ok, ale to jest cytat kogos innego nie Greencardowca (chyba jakiegos
    dziennikarza)

> [...]
    fach
    > Polakow wyprowadzilo sie z kraju (na jego szkode).

    Samo mowienie o swoich zaletach nie jest zle, nie padlo tu stwierdzenie ze
    ci co zostali w Polsce maja mniej pozytywnych cech.
    O udawadnianiu wyzszosci moznaby mowic gdyby ktos porownywal sie do innych.

    Pozdro,
    Slawek

  • 33. Data: 2002-08-05 12:14:01
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message

    > Pod wplywem nacisku osob domagajacych sie prawdy, postanowilem ja wyjawic.
    > W Niemczech wciaz istnieja obozy. sa to specjalne obozy dla greencardowcow
    > ktorych zmuszani sa oni do pracy za darmo.
    > Co robia zony greencardowcow? Trzymane sa w osobnych obozach gdzie
    zmuszane
    > sa do szycia niemieckich flag!
    > Nie wiem czy ktokolwiek spodziewal sie jak strazsna moze byc prawda!!!

    hehe... ale to był mój patent, i chodziło o ciemne piwnice z monitorami 50Hz
    ;-)))))))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 34. Data: 2002-08-05 12:32:54
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

> [...]
    > ci co zostali w Polsce maja mniej pozytywnych cech.
    > O udawadnianiu wyzszosci moznaby mowic gdyby ktos porownywal sie do

    Daj spokoj. Juz raz toczylem dyskusje z takim facetem.
    Chlop sobie, baba sobie

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 35. Data: 2002-08-05 12:34:11
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    ROTFL

  • 36. Data: 2002-08-05 13:57:10
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nie wiem czy ktokolwiek spodziewal sie jak strazsna moze byc prawda!!!

    super i extra.
    35 maili i _ani jednej_ odpowiedzi na temat :-))))

    pozdrawiam

    romekk

  • 37. Data: 2002-08-05 14:09:29
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Roman Kubik wrote:

    > super i extra.
    > 35 maili i _ani jednej_ odpowiedzi na temat :-))))
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    :)
    Wlasnie a chcialem sie tylko podpytac gdzie pracuja...

    Wojtek

  • 38. Data: 2002-08-05 14:30:23
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D4E8719.7080402@ekspert.szczecin.pl...

    > :)
    > Wlasnie a chcialem sie tylko podpytac gdzie pracuja...
    >
    > Wojtek

    No przeciez gdyby pracowaly to by braly udzial w dyskusji, z domu szkodza
    czasu no i nie mozna sie pochwalic ze sie nalezy do tej awangardy.

  • 39. Data: 2002-08-05 15:22:44
    Od: "Grzegorz Z." <killserv@NOSPAM_poczta.onet.pl>

    "A.B." <b...@k...onet.pl> napisal:

    > No przeciez gdyby pracowaly to by braly udzial w dyskusji, z domu
    > szkodza czasu no i nie mozna sie pochwalic ze sie nalezy do tej
    > awangardy.

    a to juz zalezy gdzie sie pracuje! bo jak by pracowala w jakims biurze
    jako powiedzmy sekretarka ale nie miala na kompie klienta newsow a www
    obciete tylko do intranetu to niby jak ma brac udzial w dyskusji? albo jak
    ma w umowie zabronione prywatne korzystanie z netu??
    wiec nie jest to takie proste jak mowisz :(

    --
    Pozdrowka
    |^^^^^^^^^^^^^^\||

  • 40. Data: 2002-08-05 20:28:54
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Ja nie na temat
    ale moze i na temat.

    Widze ze na niusach sie prawie wszyscy
    udzielacie
    a www.polonia-it.de Wam wisi.
    Szkoda ze moja firma miesiac w miesiac wyrzuca
    pieniadze w bloto
    a byloby z tego juz pare beczek (duzych) piwa....

    Mimo to posdrofka
    dla wszystkich GC
    Thomas
    Hamburg

    sorrki, ale ja nie moge swoich 3 pracownikow na GC
    oddelegowac do tych stronek, bo skladek nie mamy
    i ktos te pieniazki na obsluge serwera wypracowac musi...