PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    From: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Date: Wed, 7 Aug 2002 10:59:38 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@p3ee233c7.dip.t-dialin.net

    Witam,

    > Oj jak juz jest na GC to chyba mozna BabyS... wynajac i wszystko jest
    > mozliwe.

    > Uhu 100% racji tylko z listow na formum wynika je jak ktos wyjedzie na GC
    > juz jest inny. Ma lepszy socjal i wogole. Ale klopoty dnia codziennego go
    > nie omina.

    Jasne ze nie, klopoty sa zawsze gdzie bys nie byl! Przeciez nikt nie mowi ze
    jest idealnie tylko ze jest lepiej.

    > Zaczety temat draze zlosliwie aby sie wkoncu dowiedziec (jak osoba ktora
    > zapoczatkowala) gdzie pracuja owe zony GCow.
    > Nie sadze aby kobieta z ambicjami zgodzila sie zostac kura domowa w imie
    > czego (jak narazie nie wiem czego) ??? Dla mnie jest to chore jezeli zona
    > siedzi w domu i jest tzw HouseWife, poniewaz nic innego nie bedzie robic
    jak
    > tylko chodzic do kosmetyczki na zakupy i ogladac telewizje. A pisanie ze
    > jest jej dobrze to lekka przesada.

    Moja jest z ambicjami i moge powiedziec co bedzie robic. Przez rok uczy sie
    niemieckiego, potem przez dwa lata dokonczy w Niemczech studia ktore
    rozpoczela w Polsce, a potem pojdzie do pracy i jak ja znam (a znam) to
    jestem przekonany ze ja znajdzie, i bedzie to dobra praca. Za trzy lata
    odpowiem na pytanie z tematu :-)
    A inni pewnie i tak Ci nie powiedza, tak mysle.

    Pozdro,
    Slawek