PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Date: Wed, 7 Aug 2002 09:40:05 +0200

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message
    news:aio84r$ppu$1@news.onet.pl...

    > "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message
    > lubia),
    >
    > Skoro autora watku interesuja zony pracujace to niech z braku odpowiedzi
    tez
    > wyciagnie wnioski. Moze nie tylko 2/3 zon siedzi w domu ale 100% ?

    Hi hi hi i wyszlo na moje :-). Czyli okazalo sie ze nie jestem az tak zle
    poinformowany i nie zyje w nieswiadomosci.
    Jezeli teraz posypia sie slowa ze nie mam racji to wyciagam wnioski dalejko
    idace ale same sie nasuwajace.
    Zadna praca nie jest bleee i to ze okazuje sie ze zony GC siedza w domu to
    tylko wygodnictwo i nierobstwo :-)
    A maz jak wiadomo nie stanie przeciw zonie ( a znam takiego jednego ktory
    sie do tego opisu nie nadaje ) i beda pisac ze jest cool i wogole zonom jest
    fajnie tylko zaden z nich nie siedzi z dzieciakiem od rana do wieczora w
    domu , przy garach non-stop w 4 scianach.

    CU Janet,

    ps.: Panowie troch samokrytyki (napiszcie gdzie pracuja wasze zony) i zaraz
    okaze sie ze GC ma swoje duze plusu jak i duze minusy. Kiedys napisalem ze
    zony chodza na innych facetow i posypalo sie listow ze ho ho. Ale jak to
    mowi moj przyjaciel 'Wez sobie ladna zone' to :
    - predko osiwiejesz
    - bedziesz jej szukac w kanjpach albo na miescie