PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie pracuja zony Greencardowcow? › Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    From: "kerberos" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie pracuja zony Greencardowcow?
    Date: Sun, 4 Aug 2002 20:50:18 +0200

    > Moze to glupio brzmi :)
    > Ale prosze o odpowiedzi (sensowne)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Wojtek

    Przez dwa lata nie pracuja nigdzie, no chyba ze takze dostaja Greencard. Po
    dwoch latach, no coz, tutaj spore pole do popisu dla Pan bo moga pracowac
    wszedzie gdzie je przyjma. Moja zona na razie nie ma tego dylematu, jeszcze
    poltora roku zostalo. Kiedys obilo mi sie o uszy ze ten termin to nie dwa
    lata, a rok. Moze ktos wie ktora wersja jest prawdziwa?

    pozdr.