PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?

  • 11. Data: 2005-06-17 12:48:22
    Temat: Re: Gdzie najlepiej być programistą lub administratorem?
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    ad-hoc napisał(a):
    > Witam.
    > Jak uważacie, w którym mieście jest najlepszy rynek pracy dla
    > informatyków, programistów, administratorów? Najlepsze zarobki,
    > zapotrzebowanie na pracownika i duży wybór firm.
    >
    > Pozdrawiam
    Opowiedzcie jak wygląda rynek pracy w waszych miastach.

  • 12. Data: 2005-06-17 13:43:46
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    ad-hoc napisał(a):

    > Opowiedzcie jak wygląda rynek pracy w waszych miastach.

    Opole: nie ma rynku.
    Raptem kilka duzych firm, stanowiska obsadzone 2 pokolenia w przód.
    Reszta to malenkie przedsiebiorstwa, jak ktos sie chce rozwijac w IT
    to migruje do wiekszego miasta. Chyba, ze jest w jednej z tych duzych firm.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 13. Data: 2005-06-17 15:29:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ad-hoc <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Opowiedzcie jak wygląda rynek pracy w waszych miastach.

    Google'a nie masz? Internetu nie masz? Może Ci jeszcze bajkę na dobranoc
    opowiedzieć? Bo chyba nie liczysz, że każdy tu teraz będzie pisał o tym jak
    wygląda rynek pracy w jego mieście...
    Badania statystyczne, czy kił diabeł?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 14. Data: 2005-06-17 17:13:21
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

> [...]
    > opowiedzieć? Bo chyba nie liczysz, że każdy tu teraz będzie pisał o tym jak

    Przepraszam, nie chciałem. Przepraszam, że chciałem na liscie
    dyskusyjnej podyskutować.

  • 15. Data: 2005-06-17 18:12:14
    Od: Piotr <s...@r...com>

    ad-hoc napisał(a):

    > Opowiedzcie jak wygląda rynek pracy w waszych miastach.

    Najgorzej z pracą w IT jest prawdopodobnie w Łodzi, rynek niewielki a na
    dodatek ogromna konkurencja spowodowana tym że co semestr miejscowe
    uczelnie "produkują" setki absolwentów kierunków informatycznych.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2005-06-17 19:30:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ad-hoc <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Przepraszam, nie chciałem. Przepraszam, że chciałem na liscie
    > dyskusyjnej podyskutować.

    Podyskutować? Tak postawione pytanie wygląda jak ankieta, a nie wstęp do
    dyskusji. Poza tym nie trzeba być Sherlockiem, żeby znaleźć informację lub
    wręcz domyślić się - gdzie z pracą może być krucho.
    Zerknąłeś choćby jakich miast dotyczą ogłoszenia pracy w IT, które się
    pojawiają na sieci?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 17. Data: 2005-06-18 12:37:19
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Najgorzej z pracą w IT jest prawdopodobnie w Łodzi, rynek niewielki a na
    > dodatek ogromna konkurencja spowodowana tym że co semestr miejscowe
    > uczelnie "produkują" setki absolwentów kierunków informatycznych.

    Z tym,ze produkuja setki abolwentow to fakt, ale ilu z nich nadaje sie do
    pracy ? Rynek jest niewielki, mysle , ze jakby outsourcing byl bardziej
    popularny to Lodz miala by szanse, stac sie centrum bo jest 5x tansza od
    Warszawy, a do Warszawy jest stosunkowo blisko, wiec na rozmowy z klientem
    mozna dojechac.
    Jarod

  • 18. Data: 2005-06-20 11:37:28
    Od: ad-hoc <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wręcz domyślić się - gdzie z pracą może być krucho.
    > Zerknąłeś choćby jakich miast dotyczą ogłoszenia pracy w IT, które się

    Ostatecznie nie musisz zagladać do tego wątku, jeżeli uważasz, że nic
    ciekawego w nim nie ma.