PracaGrupypl.praca.dyskusjeGazeta Wyborcza › Re: Gazeta Wyborcza
  • Data: 2003-04-12 11:05:39
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b78r38$4nu$1@news.atman.pl...
    > Zgadzam się !!
    >
    > Mam ukończony licencjat z zarządzania, studiuję matmę o specjalności
    > informatyka i cholernie boję się o przyszłość. Myślę, że jakąś pracę sobie
    > znajdę, tylko właśnie "jakąś". Nie wiem, może będę musiał pracować za
    700zł?
    > (w Lublinie gdzie studiuję tyle zarabiają absolwenci, o ile w ogóle
    > zarabiają)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Sebastian
    >
    > GG 3154019
    > w...@p...fm
    Bingo
    Tak jak pisalam wczesniej
    Mam studia dzienne na dobrej (renomowanej;))) uczelni UJ ukonczone ze
    srednia 4 -ale kiepski kierunek biologia
    kilka dobrych kursow: kiegowosc -podatki- ksiegowosc zarzadcza -gigantyczny
    godzinowo kurs , kurs klasycznej animacji disneyowskiej i kurs
    psychologiczne aspekt eeklamy-sposoby przedstawiania danych.
    srednich: programy graficzne z liternictwem podstawami projektowania itp, 1
    rok informatyki zaoczne z licencjatu.
    beznadziejnych : ubezpieczenia trzeci filar
    obecnie przestalam sie uczyc i doksztalcac- NIE ZWROCI SIE niestety i nie
    masz mozliwosci wykorzystania swojej wiedzy.
    TMK