PracaGrupypl.praca.dyskusjeGRAFIKA hit XX wieku czy lipa › Re: GRAFIKA hit XX wieku czy lipa
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GRAFIKA hit XX wieku czy lipa
    Date: Sun, 16 Jun 2002 14:44:24 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.10

    <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:6d7a.000009d5.3d0c7e6c@newsgate.onet.pl...
    > Jak myslicie czy zawod grafika jest na topie i czy wiaze sie on z wysokimi
    > wynagrodzeniami ?
    > -coraz wiecej osob ksztalci sie w zawodzie grafikow
    > -grafika jest wszedzie(tv,internet,reklama,firmy,ksiazki,itp.)
    > jak wy myslicie na ten temacik ?

    Myslimy (a w kazdym razie ja tak mysle), ze dopoki w tym popapranym kraju
    jest jak jest, to kazdy zawod, zeby nie wiem jak z przyszloscia, u nas
    bedzie ledwo dyszal i tylko najlepsi (lub z ukladami) beda mieli szanse.
    Pozatym kazdy rynek sie syci, co zreszta wiaze sie z tym co powiedzialem
    powyzej, i wieksze szanse masz w krajach, gdzie rozwija sie gospodarka. I
    tyle.
    /p