PracaGrupypl.praca.dyskusje › GLIWICE - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (DUŻA NIEMIECKA FIRMA)

  • 11. Data: 2006-07-27 07:40:23
    Temat: Re: GLIWICE - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (DUŻA NIEMIECKA FIRMA)
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Pozwolisz, że sam będę wybierał swoich reprezentantów.

    Jeżeli kolega ogłoszeniodawca reprezentuje firmę DAS, to sorry, ale chyba
    nie znajdziesz lepszych reprezentantów. Przez DASem ubezpieczyciele naprawdę
    trzęsą tyłkami.
    Proponuję przejrzeć grupy motoryzacyjne- na pewno kilka opinii się znajdzie
    --
    Jackare
    Bytom

  • 12. Data: 2006-07-27 08:06:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marek R porozsypywal nastepujace haczki:
    > Możemy dyskutować, ale proszę aby była to
    > dyskusja na poziomie ludzi zorientowanych !
    > Bez obrazy !
    Wlasnie. Dyskutowac. To jest grupa pl.praca.dyskusje a nie
    pl.praca.oferowana. Zatem Twoj pierwszy post byl nie na miejscu (i
    dlatego wlasnie wszyscy tak obcesowo sie z Toba obchodza).
    Druga sprawa - naucz sie cytowac
    --
    badzio

  • 13. Data: 2006-07-27 08:57:35
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Marek R napisał(a):
    > Możemy dyskutować, ale proszę aby była to
    > dyskusja na poziomie ludzi zorientowanych !

    Zorientowanym należy być również w zasadach zamieszczania postów na
    grupach dyskusyjnych.
    Po pierwsze: NTG (Nie Ta Grupa) - zapraszam na pl.praca.oferowana
    Po drugie: odpowiada się POD postem przedmówcy, odpowiednio wycinając
    zbędne cytaty.

    Tobi

  • 14. Data: 2006-07-27 10:08:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek R" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź zanim skrytykujesz. Obyś nigdy nie został wyruchany przez firmy
    > ubezpieczeniowe z którymi walczymy w imieniu takich jak ty !

    Oczywiście _WY_ nigdy nikogo nie wyruchacie... Bo _WY_ jesteście na to za
    uczciwi. Ale przynajmniej sami w to nie wierzycie, prawda ? :)

    entrop3r

  • 15. Data: 2006-07-27 11:36:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marek R wrote:

    > Możemy dyskutować, ale
    > proszę aby była to dyskusja na poziomie ludzi zorientowanych

    Proponujecie ochronę prawną kierowców
    również w necie? Od spamu, zelewu
    postów nienetykietowych, trolli itp?

  • 16. Data: 2006-07-27 15:35:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jul 2006 09:40:23 +0200, "Jackare" <j...@i...pl>
    wklepał(-a):

    >Jeżeli kolega ogłoszeniodawca reprezentuje firmę DAS, to sorry, ale chyba
    >nie znajdziesz lepszych reprezentantów. Przez DASem ubezpieczyciele naprawdę
    >trzęsą tyłkami.

    Po 1. - nie szukam takiej usługi.
    Po 2. - DAS to też firma ubezpieczeniowa. :)

  • 17. Data: 2006-07-27 15:38:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jul 2006 00:10:49 +0200, "Marek R" <r...@w...pl> wklepał(-a):

    >OP nie wypłaca kolego pieniędzy, tylko ściąga je prawnymi środkami od tych,
    >którzy są od tego aby je wypłacić. Możemy dyskutować, ale proszę aby była to
    >dyskusja na poziomie ludzi zorientowanych !
    >Bez obrazy !

    Doskonale o tym wiem, słyszałeś o skrótach myślowych? :) Poza tym opłacenie
    procedury dochodzenia roszczeń to przecież nic innego jak odszkodowanie, tylko
    realizowane w formie bezgotówkowej.