PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC Niemcy › Re: GC Niemcy
    From: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC Niemcy
    Date: Wed, 23 Oct 2002 11:45:52 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@207.46.225.252

    "Zulik2k" <z...@y...com> wrote in message
    news:ap4dh5$rdm9j$1@ID-78572.news.dfncis.de...

> [...]
    sytuacje
    > opanowac
    > ale sie wkurwilem porzadnie. Acha, pani mi jeszcze powiedziala, ze
    poniewaz
    > sporo
    > Polakow (i nie tylko) melduje rodzine a potem wysyla ich z powrotem do
    kraju
    > wiec
    > urzedy beda sprawdzac (!!!). W razie gdy Cie zlapia w takiej sytuacji to
    > wiza do widzenia,
    > wracasz do Polski oraz oddajesz niezaplacony podatek + odsetki.

    Co za naród... powiedziałby tu komisarz Ryba....

    A tak na serio to mnie zaskoczyłeś tym co napisałeś, ja przez rok czasu tak
    miałem i było OK, może to zależy od Auslanderamtu - w NRW jest kuuupa
    polaków i się lubią czepiać a w Bawarii nie? Nie mam pojęcia.

    > Acha, za 40k rocznie to se tu nie poszalejesz i trzeba to wiedziec. Jak
    nie
    > masz zagwarantowanych
    > podwyzek i zamierzasz tu przyjechac zeby sie troche 'dorobic' i odlozyc
    kase
    > to sobie odpusc...
    > Sorry, ale taka jest brutalna rzeczywistosc :(

    racja... z Polski się wydaje, że to OK ale na miejscu się okazuje że to
    mało, to jest kwota dobra dla niemieckiego singla tuż po studiach nie
    mającego niepracującej żony i dwóch domów do utrzymania

    --
    pozdrówka, Slavo