PracaGrupypl.praca.dyskusjeFreelancing - jakie doświadczenia? › Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Freelancing - jakie doświadczenia?
    Date: 30 Oct 2007 10:25:57 +0100

    glos napisał(a):

    > Mam wrazenie, ze zabrales sie do sprawy od konca. Najpierw powinienes
    > zakrecic sie za zleceniami, a dopiero po ich zdobyciu warto
    > zainwestowac w narzedzia.

    > Swoja droga, kiepska wybrales technologie. Delphi to umierajaca
    > technologia, przede wszystkim koncepcyjnie. Obecnie aplikacje tworzy
    > sie glownie jako web-based, a Delphi byl projektowany do nieco innych
    > zastosowan. Rekomenduje zainteresowanie sie .NET, J2EE, PHP, Perl,
    > Ruby on Rails, itp.

    Najnowsze Delphi kompiluje pod .NET z tego co wiem. A mam wrażenie,
    że Delphi jest popularne wśród rodzimych producentów oprogramowania
    księgowego.

    A co do proponowanych przez Ciebie technologii - w PHP trzeba być naprawdę
    dobrym, żeby się wybić ponad głodowe stawki (tzn. żeby zarabiać > 2k na
    rękę). Perl to już niekoniecznie jest popularny na platformie web. :)
    Ruby w Polsce też nie ma za wielu zwolenników (niestety).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl