PracaGrupypl.praca.dyskusje › Forum-praca

  • 1. Data: 2005-04-30 16:54:36
    Temat: Forum-praca
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Witam

    Ruszyło nowe forum poświęconej tej dziedzinie...
    Zapraszam wszystkich.

    Pozdrawiam:
    W.Janicki

  • 2. Data: 2005-04-30 16:57:53
    Temat: Re: Forum-praca
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: zebol [Sat, 30 Apr 2005 18:54:36 +0200]:

    > Ruszyło nowe forum poświęconej tej dziedzinie...
    > Zapraszam wszystkich.

    A konkretnie to jasnowidzow, ktorzy sobie w swoich
    krysztalowych kulach zobacza adres? ;)

    Kira

  • 3. Data: 2005-04-30 16:58:15
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Witam:

    Adres strony:
    http://ad.novacash.pl

  • 4. Data: 2005-04-30 17:02:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: zebol [Sat, 30 Apr 2005 18:58:15 +0200]:

    > http://ad.novacash.pl

    Szablonowe. Nudne. Bez pomyslu.

    Po co kolejne tego typu forum wlasciwie?

    Kira (ino sprawdzam, nie bijcie... :>)

  • 5. Data: 2005-04-30 17:04:28
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Witam:

    Forum powstało na prośbę użytkowników serwisu:
    http://novacash.pl

    I sądze że na początek jest troche standartowe, ale to jest początek......

    Poczekamy na rezultaty.....

    Pozdrawiam:
    W.

  • 6. Data: 2005-04-30 17:08:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: zebol [Sat, 30 Apr 2005 19:04:28 +0200]:

    > Forum powstało na prośbę użytkowników serwisu:
    > http://novacash.pl

    Aha. Czyli takie sobie lokalne po prostu? No to nie
    wnikam w takim razie dalej.

    Kira

  • 7. Data: 2005-04-30 17:11:25
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Witam:

    Forum jest całkiem nowe i powiedzmy "lokalne"
    Lecz jestem otwarty na wszelkie propozycje i urozmaicenia forum.

    Każda sugestia może być cenna. Więc będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady
    związane z forum:

    pozdrawiam:
    W.

  • 8. Data: 2005-04-30 17:13:27
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: zebol [Sat, 30 Apr 2005 19:11:25 +0200]:

    > Każda sugestia może być cenna. Więc będę bardzo wdzięczny
    > za wszelkie rady związane z forum:

    To mam pierwsza: przestan spamowac. Hint: jak rozumiesz
    tekst "praca.szukana"?

    Szkoda ze teraz dopiero przyuwazylam, splonkowalabym
    zanim sie do Ciebie odezwalam.

    Kira (omylna jak widac)

  • 9. Data: 2005-04-30 17:17:53
    Od: "zebol" <z...@w...pl>

    Witam:

    No może to spam, ale muszę przyznać że może to tak wygłąda bo nie tylko
    dałem ogłoszenie na tych grupach.

    Powiem że niemam za bardzo doświadczenia na grupach dyskusyjnych, może łamie
    zasady - za które przepraszam.
    Ale mam pierwszy raz stycznośc z tą formą informacji.

    Więc jeśli naruszyłem jakieś granice to proszę uważać temat za nieistotny.

    Pozdrawiam:

    W.Janicki

  • 10. Data: 2005-04-30 21:47:12
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "zebol" <z...@w...pl> wrote in message
    > Witam:
    >
    > Adres strony:
    > http://ad.novacash.pl

    Troche niefortunny adres bo sporo ludzi ma wyciete http://ad.* przez swoje
    programy antyspamowe, anty-adowe.
    Ja akurat mam to powycinane w konfiguracji opery (podobnie jak ads.* i
    wszelkie gemiusy, itp).

    pozdrawiam
    Zbyszek