PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclawskie biuro karier

  • 1. Data: 2005-04-30 08:56:11
    Temat: Wroclawskie biuro karier
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    Czy ktos korzysta z jego uslug??
    Bo ja jestem tam zarejestrowana od jakiegos czasu i wszystko bylo ok..
    do czasu...
    od jakiegos czasu biuro nie odpowiada na moje prosby mailowe o
    szczegoly ofert zawartych na stronie www.careers.uniw.wroc.pl (dodam
    ze aby je otrzymywac nalezalo sie tam zarejestrowac i wtedy wysylali
    na maila zawsze dokladne dane na temat ofert - mialo to niby ulatwic
    dostep do tych ofert - nie trzeba bylo za kazdym razem jezdzic do
    Biura - taka byla tego idea)
    ale jak widac pracownicy tego biura ostatnio sie obijaja..
    Co wiecej spytalam na forum dostepnym na ich stronie
    (http://www.careers.uni.wroc.pl/index_pl.php?box=for
    um) o co chodzi i
    czy biuro moze przestalo obslugiwac w ten sposob - i czy to tylko u
    mnie pojawil sie taki problem ze biuro od mniej wiecej lutego nie
    odpisuje na zadne maile...
    i... dzis patrze i moje pytanie (ktore wyslalam jakis tydzien temu)
    zostalo juz skrzetnie usuniete...
    wiec ja sie pytam o co chodzi?? zatrudnili tam jakichs ciolkow ktorzy
    nie zajmuja sie juz pomoca w szukaniu pracy a postanowili utrudniac ??

    zupelnie nie rozumiem o co chodzi.. ktos ma podobne doswiadczenia??
    moze zmienila sie tam kadra?

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 2. Data: 2005-04-30 09:11:38
    Temat: Re: Wroclawskie biuro karier
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    PS. wszystkich ktorzy natrafili na podobny problem z tym Biurem Karier
    zapraszam na ich forum - moze kilku wypowiedzi nie usuna tak jak moja
    wczesniejsza (zalozylam nowy watek.. ciekawe jak dlugo sie utrzyma na
    www)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl

  • 4. Data: 2005-05-04 06:58:20
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    CanoE napisał(a):

    > od jakiegos czasu biuro nie odpowiada na moje prosby mailowe o
    > szczegoly ofert zawartych na stronie www.careers.uniw.wroc.pl (dodam

    "Nie ma takiej strony"... ki diabeł?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 5. Data: 2005-05-04 07:31:26
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >"Nie ma takiej strony"... ki diabeł?

    literowka.. link nizej (ten z adresem forum) juz byl dobrze
    www.careers.uni.wroc.pl

    CanoE
    www.ap.end.pl