PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.

  • 1. Data: 2003-10-13 20:15:32
    Temat: Firmy ktore wysylaja odpowiedzi w procesie rekrutacji. Wyroznienie dla BCC i Centertel.
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Bardzo sobie cenie kiedy firma odpowiada w liscie o negatywnych wynikach
    rekrutacji.
    Mysle ze powinnismy (bezrobotni) promować takie firmy.

    Zastrzegam, że nie chcę tą wiadomością w jakikolwiek nadepnąć na odcisk
    firmom pracownikom HR firm, które nie posyłają odpowiedzi - zdaję sobie
    sprawe, że taki gest zależy od najróżniejszych czynników.

    Ja dzisiaj chce wyyróżnić:

    1. www.bcc.com.pl
    2. www.centertel.pl

    Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    pozdrawiam serdecznie
    mariusz

  • 2. Data: 2003-10-13 21:18:15
    Od: "Robert Maciak" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 1. www.bcc.com.pl
    > 2. www.centertel.pl
    >
    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    Zakład Budowy Maszyn Zygmunt -Bytom......

  • 3. Data: 2003-10-13 21:41:18
    Od: "osiek" <d...@w...wytnijtennapis.eu.org>

    SONY Poland
    z opoznieniem bo z opoznieniem jakie pol roku ale zawsze ;)

  • 4. Data: 2003-10-14 07:14:28
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja dzisiaj chce wyyróżnić:
    >
    > 1. www.bcc.com.pl
    > 2. www.centertel.pl

    A ja bym BARDZO nie chciał wyróżnić 2a. www.idea.pl
    Cóż, złożyłem tam ofertę o praktykę, odpowiedź dostałem jak już znalazłem
    gdzie indziej a trwało to ponad 2 miesiące (w porywach do 3). Odpowiedź
    oczywiście negatywna...

    Zastanawiam się nad sensem tworzenia takiej listy.

    "+" - pozawala na rozeznanie rynku wśród potencjalnych "rzetelnych"
    pracodawców
    "-" - oparta jest na indywidualnych doświadczeniach (patrz punkt 2 i 2a)

    No ale jeżeli pojawi się dużo głosów w przypadku jednej firmy to będzie
    można coś o tym powiedzieć.

  • 5. Data: 2003-10-14 07:40:55
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    Bardzo proszę:
    Bahlsen Sweet,
    Masterfoods
    BP Polska
    Deloitte & Touche
    Pricewaterhouse Coopers

    na razie tyle mi sie przypomnialo:) ale wyglada na to, ze robią tak bardzo
    duze firmy, które mają profesjonalny zespół HR.

  • 6. Data: 2003-10-14 08:38:06
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    to ja dopisuję:
    1. DENI CLER
    2. Jones Lang LaSalle
    3. Reemtsma

    niestety wiecej moge dopisac takich firm, ktore maja kandydata "gdzies" po
    interview

    pozdrawiam,

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl

  • 7. Data: 2003-10-14 09:45:07
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Cześć,

    Użytkownik Marsiuu napisał, Dnia 03-10-13 22:15:

    > Bardzo sobie cenie kiedy firma odpowiada w liscie o negatywnych wynikach
    > rekrutacji.
    > Mysle ze powinnismy (bezrobotni) promować takie firmy.

    Wprawdzie nie jestem bezrobotny, na szczęście ...

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    Go-Sport, PZU SA

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 8. Data: 2003-10-14 10:40:24
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Witajcie,
    >
    > Bardzo sobie cenie kiedy firma odpowiada w liscie o negatywnych wynikach
    > rekrutacji.
    > Mysle ze powinnismy (bezrobotni) promować takie firmy.

    myślę, że powinno się je całowac po d..., że nie przyjmują. Mogli na przykład
    rozstrzelać, a oni nie i jeszcze dziękują. No to jest firma ! i jeszcze piszą,
    że rozważą w przyszłości, o cholera, co za ludzie. Dajcie płatne ogłoszenie do
    gazety. "Firma x odpowiada na oferty pracy."swoim pracownikom odpisać do
    motłochu. No na prawdę porażające. A tak serio - Czy Ty czasem nie budujesz
    wizerunku jakiejś firmy ?

    Paweł (dopisz mnie do listy, bo odpowiedziałem, a nie musiałem).

  • 9. Data: 2003-10-14 10:54:25
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    kaufland
    nobiles

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-10-14 11:48:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,

    > Jeśli ktoś jeszcze zna firmy które odpowiadają w procesie rekrutacji, to
    > bardzo proszę pochwalcie się nimi.

    Energis

    pozdr
    /p