PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma outsource'ingowa - prosze o opinie

  • 1. Data: 2005-01-19 21:53:35
    Temat: Firma outsource'ingowa - prosze o opinie
    Od: "Jeremiasz Miedziński" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Nosze sie z zamiarem zalozenia firmy outsourceingowej zajmujacej sie
    realizacja zlecen w technologiach PHP/JS/XML/XHMTL/XUL czyli ogolnie pojetych
    zastosowaniach internetowych oraz C++/OpenGL/OpenAL (proste i srednio zlozone
    gry, prezentacje interaktywne itp), a takze Delphi w zastosowaniach
    bazodanowych. Mam do dyspozycji zespol 4-5 programistow gotowych realizowac te
    zlecenia. Jest to zespol mlody, ale doswiadczony w pracy przy komercyjnych
    projektach. Oczywiscie zatrudnienie wszystkich na raz na umowe o prace nie
    wchodzi w gre ze wzgledu na nasz kochany ZUS, mysle raczej o realizacji kilku
    projektow na poczatek, a potem o "oficjalnym" powiekszeniu kadry.
    Jak uwazacie - czy jest sens ? Jakie wedlug Was perspektywy ma taka firma w
    polskich warunkach ? Oczywiscie planuje rozszerzenie dzialalnosci na rynki
    zagraniczne, gdyz polska stawka za godzine pracy programisty jest bardzo
    korzystna dla zagranicznych zleceniodawcow, ale od czegos trzeba przeciez zaczac.
    Jednym slowem - prosze o Wasze opinie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-19 23:41:55
    Temat: Re: Firma outsource'ingowa - prosze o opinie
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik "Jeremiasz Miedziński" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:csmksu$if3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > korzystna dla zagranicznych zleceniodawcow, ale od czegos trzeba przeciez

    nie ma co gdybac - masz klientow zarabiasz nie masz nie zarabiasz
    programisci - fajnie ze sa , ale marketing to podstawa
    jesli zaczynasz z niczym - nie wroze powodzenia

    Toma

  • 3. Data: 2005-01-20 10:54:25
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Toma napisał(a):
> [...]
    > programisci - fajnie ze sa , ale marketing to podstawa
    > jesli zaczynasz z niczym - nie wroze powodzenia

    nie zgodze sie.
    znam klienta który robi zlecenia dla dużych firm np. i radzi sobie
    całkiem nieźle.po drugie są giełdy projektów inf. za ile wylicytujesz za
    tyle masz.

  • 4. Data: 2005-01-20 11:13:28
    Temat: Odp: Firma outsource'ingowa - prosze o opinie
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Jesli masz na początek dobrego klienta który utrzyma Cię przez ok.6 m-cy to
    jest OK.
    Zlecenia zagraniczne mają to do siebie iz umowy sa spisywane wg. prawa
    obowiazujacego w kraju zleceniodawcy (najczesciej) , owszem przebitka na
    stawce jest duza lecz juz lepiej zostac podwykonawca zlecenia niz wykonawca.

    jesli masz doswiadczenie to wiesz iz jak po (instalacji konfiguracji
    szkoleniu wdrozeniu) na drugi dzien nie działa "fax" to tez do Ciebie
    zadzwonia
    NAJWAŻNIEJSZE dobrze poprowadzone papiery oferta + umowa + dokumentacja
    całego projektu (przedmiotu umowy ,calego wdrozenia)

    powodzenia

    rafal

  • 5. Data: 2005-01-20 18:12:50
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> napisał(a):

    > nie zgodze sie.
    > znam klienta który robi zlecenia dla dużych firm np. i radzi sobie
    > całkiem nieźle.po drugie są giełdy projektów inf. za ile wylicytujesz za
    > tyle masz.

    Nie slyszalem o takich gieldach - czy ktos moze napisac cos wiecej?

  • 6. Data: 2005-01-20 20:40:43
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Nie slyszalem o takich gieldach - czy ktos moze napisac cos wiecej?
    portale z ogloszeniami dla powykonawcow (obco jezyczne)
    Trzy glowne cechy : Przedmiot zlecenia , Termin wykonania, Stawka za projekt
    Wazne : doswiadczenie , referencje i bardzo dobra znajomosci jezyka kraju
    dla ktorego piszesz :
    http://www.jobserve.com/
    http://gulp.de/jobpro/fb_start.html

    rafal