PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma Doradztwa Personalnego-porada › Re: Firma Doradztwa Personalnego-porada
  • Data: 2005-09-09 20:01:39
    Temat: Re: Firma Doradztwa Personalnego-porada
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert [Fri, 9 Sep 2005 21:54:43 +0200]:

    > Poradźcie mi, czy mam ich gnębić rano w poniedziałek? Bo mam dziwne
    > przeczucie że przez ten piep**** wyjazd mogłem stracić niesamowitą
    > okazję na udział w projekcie międzynarodowym. Chodzę teraz struty...

    Spokojnie. Skoro wiedza, ze Cie podkupuja, to brali tez pod uwage
    ze obecnie costam robisz i nie zawsze masz czas. To juz zdaje sie
    jest ten poziom, na ktorym rozmawiasz jak partner -- wiec nie ma
    nic szczegolnego w przelozeniu terminu spotkania. Tak sie czasami
    z roznych przyczyn robi, i jesli jest to jednorazowe to nie masz
    IMO sie czym szczegolnie przejmowac.

    Po prostu umow sie z nimi na ten poniedzialek i tyle.

    Kira