  • Data: 2005-09-11 09:52:30
    Temat: Re: Adecco
    Od: "Robert" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PZ (news:v9hdv2-uct.ln1@minskmaz.com)
    Napisał(a):
    > Ja bym z przyjemnoscia podyskutowal o tej firmie.
    > 1. Nie podaoba mi sie, ze dzwonia na sekretariat i mowia, ze chca w
    > przywatnej sprawie porozmawiac. Sa wtedy przelaczani na biurko i jest
    > niezbyt przyjemnie dla 'rekrutowanego'

    Jeśli akurat podało się telefon na sekretariat... Ale fakt, trochę
    nietaktowne.

    > 3. Umowienie sie na telefon po 18 jest przyjmowane ok, ale nigdy nie
    > dzwonia po 18.

    No to minus dla nich...

    > 4. Zadzwonienie do nich na sekretariat zaczyna sie od pytania: 'Czy skadal
    > nam Pan swoje CV?'. Odpowiedz na nie koczy sie 'dowidzenia', chcociaz
    > 'rekrutowany' prosi o przelaczenie do konkretnej osoby, z ktora rozmawial
    > wczesniej.

    A ja wprost przeciwnie. Miałem umówione spotkanie z pewną osobą, zadzwoniłem
    na sekretariat, porozmawiałem chwilę z panią i dostałem numer komórkowy.
    Zadzwoniłem do Pana i przesunąłem spotkanie.

    > 5. Wydaje mi sie, ze moga narobic czlowiekowi wiecej klopotow niz pozytku.
    > Jakie sa wasze doswiadczenia z ta firma? i opinie o niej?
    To czy narobią kłopotu i jak się z nimi współpracuje będę mógł powiedzieć w
    następnym tygodniu. Ale nieomieszkam zdać relacji (oczywiście co do części o
    której będę mógł mówić).

    Robert