PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Altkom

  • 21. Data: 2002-04-09 16:05:41
    Temat: Re: Firma Altkom
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "wesmar" <w...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

    > byłem na rozmowie w firmie Altkom. Dostałem oferty na egzamin -
    > konkretnie na stanowisko sp. d.s. bezpieczeństwa czy coś
    > podobnego. Hackuję praktycznie od roku i skutecznie, znam większość
    > języków oprogramowania i kilkanaście systemów operacyjnych łącznie z
    > tajnikami - revers engineeringiem bibliotek, programów itd...

    Wow, maly bofhiku, dlaczego jeszcze swiat o Tobie nie uslyszal?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 22. Data: 2002-04-09 23:02:05
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 15:08:58 +0200, "Sylwia Kucharska"
    <f...@c...krakow.pl> wrote:

    >Ogloszenia pojawiajaca sie co chwile i na kazdym
    >kroku we wszystkich mozliwych serwisach pracy i prasie lokalnej w tym
    >momencie tylko osmieszaja firme...

    Przeglądając poniedziałkowy dodatek "Praca" w GW można się natknąć na
    ogłoszenia ukazujące się co 2 tygodnie od kilku miesięcy. Są nawet
    takie co ukazują się od roku czasu.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 23. Data: 2002-04-10 12:45:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Te kilkanaście OSów zrobiło na mnie największe wrażenie ;-))
    > Cóż... zdolna młodzież.
    > Chociaż... Może gdyby włączyć starożytne CP/M tudzież inne...
    > może by się uzbierało ;-))
    Tylko ile naprawde? Linuxa widzialem, winde instalowalem, o as-ie slyszalem
    i pozostaje basic jako os c64 ;)
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 24. Data: 2002-04-10 13:05:28
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    clockworkoi na pl.praca.dyskusje:

    > Tylko ile naprawde? Linuxa widzialem, winde instalowalem, o as-ie slyszalem
    > i pozostaje basic jako os c64 ;)

    IOS, Intelowe i ExtremeNetwork tez by się dało doliczyć? Czy Solaris 2.6
    i 8 to ten sam system? ;-) A SunOS? A HP-UX?

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 25. Data: 2002-04-10 13:55:56
    Od: Piotr Grohman <s...@s...pl>

    <z...@Z...Waw.PL> napisał:
    > clockworkoi na pl.praca.dyskusje:

    > IOS, Intelowe i ExtremeNetwork tez by się dało doliczyć? Czy Solaris 2.6
    > i 8 to ten sam system? ;-) A SunOS? A HP-UX?
    do tego dopisalbym jeszcze MacOS, AmigaOs,BeOs,AtheOs,QNX,AIX, *bsd,
    no i juz mamy 17, basica nie liczylem :)

    co do znajomosci kilkunastu, AFAIR mozliwe
    co do 'hakowania' we wszystkich, watpie

    sPoOkI

    --
    Covered by PPL
    -------------------- czarnoPERLnik z krainy SQLoz ------------------------

  • 26. Data: 2002-04-16 09:32:14
    Od: n...@f...net.pl (nscx)

    On Fri, 5 Apr 2002, A.S. wrote:

    > Witam,
    > Zastanawiam si? dlaczego tak cz?sto pojawiaj? si? w Internecie og?oszenia o
    > prac? tej firmy. Czy w sytuacji, gdy jest tak wielu m?odych wykszta?conych l
    > udzi poszukuj?cych pracy naprawd? tak trudno znale 1/4 ae w?a?ciwego kandydata cz
    > y te? to z firm? Altkom Akademia jest co? nie tak, bo nie sadze ?eby potrzeb
    > owali a? tak wielu kandydatów do pracy.
    > Prosz? o informacje na ten temat.

    caly ich dzial hr mozna o kant tylka rozbic. zazwyczaj osoby
    przeprowadzajace rozmowy nie maja pojecia o czym mowi potencjalny
    kandydat, albo jakie zadanie bedzie mial w przyszlosci.

    ie. kumpla na stanowisko programisty wypytywali o hobby, rodzine i
    wszystko tylko nie o jezyki programowania.

    innemu z kolei na okresie probnym na stanowisko specjalisty do spraw
    wdrozen, szkolen blah,blah, blah zaproponowali 1200 brutto.

    sekretarki dostaja 760 brutto, ostatnio chyba 800.

    tyle z nieoficjalnych zrodel.

    a poza tym altkom ma opinie niewyplacalnej firmy - wyplaty 20 albo
    pozniej... szkoda gadac....

    aha, i zeby mnie nikt po sadach nie ciagal, powtarzam tylko opinie kolegi
    ;>

    --
    - nscx/core

  • 27. Data: 2002-04-16 09:45:25
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On 16 Apr 2002 11:32:14 +0200, n...@f...net.pl (nscx) wrote:

    >ie. kumpla na stanowisko programisty wypytywali o hobby, rodzine i
    >wszystko tylko nie o jezyki programowania.

    Z reguły wszędzie pytają o takie rzeczy.

  • 28. Data: 2002-04-16 11:17:20
    Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń)

    On Tue, 16 Apr 2002 11:45:25 +0200, jerzu <n...@j...one.pl>
    wrote:

    >Z reguły wszędzie pytają o takie rzeczy.

    Z reguły o takie rzeczy pytają w kiepskich firmach, gdzie później niezbyt
    fajnie się pracuje. Zwykle pytają jeszcze o "trzy największe wady i zalety",
    itp. bzdury, zasłyszane na jakimś amerykańskim filmie z lat
    osiemdziesiątych.

    Paweł

  • 29. Data: 2002-04-16 11:39:09
    Od: n...@f...net.pl (nscx)

    On Mon, 8 Apr 2002, Limfo wrote:

    > Eaaaasssyy, moze to po prostu kolejne script kiddie ktore przez rok
    > bugtraq przeglada (zebym ja sie tak w pracy nudzil :)))))) ).
    > Co do kilkunastu SO to bedzie problem chyba ze policzymy Linux,
    > Debian, Redhat, Mandrake ... :)

    windows, qnx, os2, unix, macos, to juz jest chyba kilka, no nie ? a jak
    sobie zowiniemy to mamy np...

    - windows 95/98
    - windows 2000/nt
    - qnx
    - os2
    - freeBSD, netbsd,openbsd
    - solaris
    - sunOS
    - sco
    - linux (jest okolo 50 dystrybucji, ostatnio nawet ktos na pcolu
    wymienial)
    - macos

    czy to wyglada na kilkanascie czy nie ? ;>

    --
    - nscx/core

  • 30. Data: 2002-04-16 12:01:36
    Od: n...@f...net.pl (nscx)

    On 9 Apr 2002, Michal Jeczalik wrote:

    > Wow, maly bofhiku, dlaczego jeszcze swiat o Tobie nie uslyszal?

    moze dlatego, ze jest taki dobry ?

    --
    - nscx/core