PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Niemczech dla informatyków

  • 1. Data: 2002-04-05 10:11:46
    Temat: Praca w Niemczech dla informatyków
    Od: "Sebb" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich :)
    Gdzie w necie można sie dowiedzieć wszystkiego o pracy w Niemczech dla
    informatyków? Tzn. wszystkiego to może się nie da, ale chociaż te
    najwazniejsze informacje: jak o jest prawnie usankcjonowane, jakie są
    wymogi, jakie są warunki zatrudnienia, jak to jest z GC, na ile tam można
    pojechać etc. Chodzi mi o takie ogólne info. Sam bym poszukał, ale wiszę na
    modemie i trochę nie mam mozliwosci przeszukania netu. ZTCW ten temat byl
    wielokrotnie poruszany na tej grupie. Mam nadzieje, ze mi wybaczycie, ze
    kolejny raz poruszam to samo. Za wszelkie linki z gory serdecznie dziekuje
    :)

    Pozdrawiam
    Sebb

  • 2. Data: 2002-04-05 11:13:56
    Temat: Re: Praca w Niemczech dla informatyków
    Od: "Piotr Smoliński" <p...@p...pl>

    Spróbuj www.arbeitsamt.de. Sam jeszcze się tym dokładniej nie interesowałem,
    ale kiedyś napotkałem ten link z informacją, że jest dosyć dobrym źródłem
    wiedzy

    Pozdrowienia
    Piotr Smoliński