PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fajny początek ogłoszenia

  • 1. Data: 2003-12-04 15:22:12
    Temat: Fajny początek ogłoszenia
    Od: "KRIS" <d...@g...pl>

    Ogłoszenie z pl.praca.oferowana:
    http://praca.pl/article/pl.praca.oferowana/31707.htm

    I pierwszy akapit:
    Firma informatyczna (...) poszukuje osoby na stanowisko SQL>.

    W każdym razie ja wcześniej o takim stanowisku nie słyszałem
    KRIS

  • 2. Data: 2003-12-04 15:30:25
    Temat: Re: Fajny początek ogłoszenia
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "KRIS" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ogłoszenie z pl.praca.oferowana:
    > http://praca.pl/article/pl.praca.oferowana/31707.htm
    >
    > I pierwszy akapit:
    > Firma informatyczna (...) poszukuje osoby na stanowisko SQL>.

    To w sam raz dla mnie.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2003-12-04 15:52:45
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    KRIS <d...@g...pl> napisał(a):

    > I pierwszy akapit:
    > Firma informatyczna (...) poszukuje osoby na stanowisko SQL>.

    Inne bardzo częste kwiatki to: "Umiejętność programowania w PHP, HTML, XML,
    SQL" i cholera wie w czym jeszcze.

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2003-12-04 19:06:54
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote in message
    > To w sam raz dla mnie.
    >
    > --
    > SQLwysyn

    SQLwysyn rzadzi :=)

  • 5. Data: 2003-12-04 20:13:39
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Inne bardzo częste kwiatki to: "Umiejętność programowania w PHP, HTML,
    XML,
    > SQL" i cholera wie w czym jeszcze.

    Przede wszystkim w ASCII :-)

  • 6. Data: 2003-12-06 04:54:25
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Mariusz Jankowicz wrote:
    > Przede wszystkim w ASCII :-)

    zeby daleko nie szukac...

    bqo3ga$74o$...@n...atman.pl - wczorajszy
    --cytat--
    Poszukujemy do pracy osoby znajace przynajmniej w srednim stopniu
    programy: html, javascript oraz flash.
    --/cytat--

    :-)

    marcin

  • 7. Data: 2003-12-06 15:50:08
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Firma informatyczna (...) poszukuje osoby na stanowisko SQL>.
    >
    > W każdym razie ja wcześniej o takim stanowisku nie słyszałem
    Kwiatków jest dużo ale to akurat błąd redagującego strone:

    Firma informatyczna tworzaca zaawansowane projekty na zamowienie dla sektora
    finansowego i bankowego poszukuje osoby na stanowisko <Tester / Programista
    SQL>.

    P.S. Choc co do bycia "programista" SQL też można dyskutować

    Muzzy

  • 8. Data: 2003-12-07 11:41:49
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "muzzy" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "KRIS" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > P.S. Choc co do bycia "programista" SQL też można dyskutować

    No nie bardzo - gosciu piszacy procedury skladowane jak powinien sie
    nazywac? Po mojemu "programista sql".

  • 9. Data: 2003-12-10 11:52:46
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > No nie bardzo - gosciu piszacy procedury skladowane jak powinien sie
    > nazywac? Po mojemu "programista sql".

    Programista baz(y) danych?

    pozdr.
    Sylwek

  • 10. Data: 2003-12-13 23:56:02
    Od: g...@p...onet.pl

    > Programista baz(y) danych?

    a zamiast "Programista C/PHP/Java/cokolwiek/" nalezy pisac "Programista
    aplikacyjny/systemowy" ? Stawianie sprawy na glowie.

    pozdrawiam,

    glos