PracaGrupypl.praca.dyskusje › F B I

  • 1. Data: 2002-02-12 10:54:02
    Temat: F B I
    Od: krislob <k...@w...pl>

    Powaznie pytam...czy ja jako czlowiek z polski mam szanse dostac sie
    do FBI ? Jakie sa wymagania ? ktos cos wie ?

    krzych

  • 2. Data: 2002-02-12 10:56:48
    Temat: Re: F B I
    Od: "Exit" <j...@f...pl>

    Uzytkownik "krislob" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Powaznie pytam...czy ja jako czlowiek z polski mam szanse dostac sie
    > do FBI ? Jakie sa wymagania ? ktos cos wie ?
    >
    > krzych

    musiz miie obywatelstwo i byc rodowitym amerykaninem...

  • 3. Data: 2002-02-12 11:19:14
    Od: "tysik" <t...@x...polbox.com>

    > musiz miie obywatelstwo i byc rodowitym amerykaninem...

    a skąd wiesz? Nasi naukowcy pracują dla FBI i nie spełniają tych wymagań

    trzeba się pewnie tu wczytać

    http://www.fbi.gov/employment/employ.htm

  • 4. Data: 2002-02-12 11:23:47
    Od: "Exit" <j...@f...pl>

    Użytkownik "tysik" <t...@x...polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://www.fbi.gov/employment/employ.htm
    >
    > bo sa doradcami z zewnatrz na umowie pomiedzy dwoma panstwami i agentami
    nie sa..

  • 5. Data: 2002-02-12 11:31:04
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 11:56:48 +0100, "Exit" <j...@f...pl> wrote:

    >musiz miie obywatelstwo i byc rodowitym amerykaninem...

    a nie wystarczy samo obywatelstwo ?

    krzych

  • 6. Data: 2002-02-12 11:40:51
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 11:56:48 +0100, "Exit" <j...@f...pl> wrote:

    >musiz miie obywatelstwo i byc rodowitym amerykaninem...
    pisze ze trzeba byc citizen, ale mimo to sie nie nadaje..chyba ze
    sobie zrobie operacje wzroku (czytaliscie wymagania sprawnosci
    wzroku?)

    krzych

  • 7. Data: 2002-02-12 11:54:42
    Od: "Exit" <j...@f...pl>

    > a nie wystarczy samo obywatelstwo ?

    kwestia tego,ze nie moga przesledzic Twojej przeszlosci jesli jestes
    naturyzowanym amerykaninem...i jak jeszcze mieszkasz poza granicami USA

  • 8. Data: 2002-02-12 14:37:34
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    probuj do UOP :>>

  • 9. Data: 2002-02-12 17:44:58
    Od: "Lesher" <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl>

    "Looki" <r...@i...pl> wrote in message

    > probuj do UOP :>>

    Kiedy krislob chyba nie chciał starać się o pracę w mafii.....

    Lesher

  • 10. Data: 2002-02-12 19:10:28
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 18:44:58 +0100, "Lesher"
    <lesher@NO^%$5SPAMskrzynka.pl> wrote:

    >Kiedy krislob chyba nie chcia? staraae si? o prac? w mafii.....

    Leshu dobra uwaga :) Chociaz z moim wzrokiem pewnie by mnie przyjeli
    ;))