PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek a dochody z umowy zlecenia

  • 1. Data: 2002-02-11 22:30:49
    Temat: zasiłek a dochody z umowy zlecenia
    Od: "mar" <m...@p...onet.pl>

    Jestem w tej chwili na bezrobociu i pobieram zasiłek, czy jeżeli będe miał
    prace na umowe zlecenie to strace ten zasiłek lub ubezpieczenie?
    Czy wogóle opłaca się zgłaszać że miało się jakieś dochody(chodzi mi o umowe
    zlecenie)

    Pozdrawiam
    Marian

  • 2. Data: 2002-02-12 14:05:32
    Temat: Re: zasiłek a dochody z umowy zlecenia
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > prace na umowe zlecenie to strace ten zasiłek lub ubezpieczenie?
    > Czy wogóle opłaca się zgłaszać że miało się jakieś dochody(chodzi mi o umowe

    o ile się orientuję, to żeby mieć status bezrobotnego, nie można osiągać
    miesięcznego dochodu wyższego niż połowa najniższego wynagrodzenia (= niecałe
    400 zł). ale teraz zdaje się wprowadzili jakąś dodatkową możliwość: jeśli masz
    możliwość jednorazowego zarobku na umowę o dzieło, to zgłaszasz to w urzędzie
    pracy i oni cię na ten okres "zawieszają" oraz potrącają odpowiednią
    ilość "dniówek" z zasiłku.
    wszystkie te info na 50% pewne - jeszcze się tym nie interesowalam dogłębnie -
    jestem bez pracy dopiero ;) 4 miesiące