PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ernst & Young rekrutacja

  • 1. Data: 2007-05-02 09:43:40
    Temat: Ernst & Young rekrutacja
    Od: a...@g...com

    Czy wie ktoś może jak wygląda dokładnie pierwszy etap rekrutacji w
    Erbst & Young, czyli testy numeryczne i z języka angielskiego? Może
    ktoś z Was w takiej rekrutacji uczestniczył lub ma jakieś przykładowe
    testy.

    Z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2007-05-02 09:51:03
    Temat: Re: Ernst & Young rekrutacja
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    > Erbst & Young, czyli testy numeryczne i z języka angielskiego? Może
    > ktoś z Was w takiej rekrutacji uczestniczył lub ma jakieś przykładowe

    Kilka sekund z Googlem i:

    http://kariera.pwc.com/extranet/karierapl/KarieraW.n
    sf/(html)/BB7CB97C2B39819EC1256FF600723E60?OpenDocum
    ent

    - to sa przykladowe testy na stronie akurat PWC, ale w tego typu
    koncernach rodzaj i poziom testow jest podobny.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 3. Data: 2007-05-02 10:25:00
    Od: a...@g...com

    On 2 Maj, 11:51, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

> [...]
    >
    > I.
    > --http://nz.pasnik.pl
    > mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

    Pozdrowienia dla nowej Zelandii. :) Dzięki, ale ten test już
    widziałam. Może ktoś zna ewentualnie jakąś książkę, z której można by
    było takie testy numeryczne poćwiczyć?

  • 4. Data: 2007-05-02 10:26:26
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > I.
    > --http://nz.pasnik.pl
    > mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

    Dzięki, ten test już widziałam. Może znacie jakąś książkę, w której są
    takie testy i można by je było poćwiczyć?

  • 5. Data: 2007-05-02 10:52:33
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    a...@g...com wrote:

    .nsf/(html)/BB7CB97...

    > Dzięki, ten test już widziałam. Może znacie jakąś książkę, w której są
    > takie testy i można by je było poćwiczyć?

    A co tu jest do cwiczenia? Matma w tych testach jest na poziomie
    poczatku ogolniaka. Te testy tak naprawde maja sprawdzic koncentracje i
    szybkosc orientowania sie w danych i korzystania z nich (podczas
    rekrutacji jest presja czasowa), a to mozna sobie pocwiczyc na dowolnych
    rozrywkach umyslowych albo samemu ukladajac sobie pytania do rocznika
    statystycznego.

    Jesli koniecznie chcesz cwiczyc na testach korporacyjnych, sprobowalabym
    na eMule, tam bywaja takie rzeczy.

    I.

  • 6. Data: 2007-05-02 17:11:31
    Od: "crk" <j...@p...fm>

  • 7. Data: 2007-05-02 17:12:12
    Od: "Sheer" <j...@p...fm>

    www.shl.com

  • 8. Data: 2009-05-22 07:47:39
    Od: "mateusz_85" <matt.trojanowski@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Na stronie EY tez znajdziesz takie testy:

    http://www.ey.com/PL/pl/Careers/Students/Applying-to
    -Ernst---Young/Application-process/Testy