PracaGrupypl.praca.dyskusje › Era GSm

  • 1. Data: 2004-02-23 15:01:06
    Temat: Era GSm
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    Witam
    Czy ktoś z was miał przyjemność być tam ostatnio na rozmowie ?? jesli tak to
    poprosze o refleksje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-24 22:49:46
    Temat: Re: Era GSm
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    a i najwazniesza sprawa moze ktos z Was wie czy rozmowa kwalifikacyjna w
    erze jest w calosci po angielsku czy nie ??

  • 3. Data: 2004-02-25 20:31:34
    Od: e...@o...pl

    > Witam
    > Czy ktoś z was miał przyjemność być tam ostatnio na rozmowie ?? jesli tak to
> [...]
    nie ma już nazwy "ERA GSM"...jakieś trzy lata temu zrezygnowała firma z
    drugiego członu nazwy.Jest ERA.
    Co chcesz wiedzie`c?

  • 4. Data: 2004-02-25 22:43:42
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-02-24 23:49, Użytkownik deejay napisał:

    > a i najwazniesza sprawa moze ktos z Was wie czy rozmowa kwalifikacyjna w
    > erze jest w calosci po angielsku czy nie ??

    A to już chyba zależy od tego z kim rozmawiasz..
    Ja miałem w całości po polsku.
    A refleksje? Np. takie, że to miło że najpierw porozmawiałem z
    potencjalnym szefem na tematy merytoryczne, a dopiero potem przeszedłem
    przez jakiś test psychologiczny. I nie musiałem opowiadać pani z HR o
    wadach i zaletach.