PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pol etatu -> staz pracy i urlop

  • 1. Data: 2004-02-23 13:43:27
    Temat: Pol etatu -> staz pracy i urlop
    Od: ARTCOR <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie moze ktos bedzie widzial bo na stronach ZUSu nic na ten
    temat nie znalazlem.
    Znajoma pracuje na pol etatu no i teraz sie zastanawia jaki bedzie to
    mialo wplyw na jej staz pracy i dlugosc okresu urlopowego.

    Dokladnie chodzi o to czy jezeli przepracuje zalozmy 2 lata na te pol
    etatu to bedzie sie to do emerytury liczylo jako rok pracy (osobiscie
    mysle ze nie) i czy dlugosc przyslugujacego urlopu rowniez bedzie
    rosla o polowe wolniej (tu mysle ze jednak tak :) ).

    Mam nadzieje ze w miare jasno wszystko nakreslilem i ktos bedzie znal
    odpowiedz na to pytanie...

    ARTCOR

    Odpowiadajac na priv wytnij cyfry z adresu e-mail