PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o urlop

  • 1. Data: 2004-02-23 15:50:10
    Temat: pytanie o urlop
    Od: "stachu" <t...@c...sz>

    Witam
    Mam zaległy urlop za ubiegły rok (dość dużo) czy pracodawca może mi odmówić
    urlopu jeśli złożę podanie o jego wykorzystanie do 30 marca ?
    Ewentualnie czy przysługuje mi za to ekwiwalent nie dostanę urlopu i nie
    rozwiązuję stosunku pracy ?
    Pozdrawiam
    Stach

  • 2. Data: 2004-02-23 19:25:59
    Temat: Re: pytanie o urlop
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-23 16:50, osoba przedstawiająca się jako "stachu" napisała co
    następuje:

    > Ewentualnie czy przysługuje mi za to ekwiwalent nie dostanę urlopu i nie
    > rozwiązuję stosunku pracy ?

    Nie.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-23 23:15:00
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "stachu" <t...@c...sz> napisał w wiadomości

    > Mam zaległy urlop za ubiegły rok (dość dużo) czy pracodawca może mi
    odmówić
    > urlopu jeśli złożę podanie o jego wykorzystanie do 30 marca ?

    Pracodawca powinien zadbać o udzielenie pracownikom zaległych urlopów w
    terminie do końca marca, jednak może nie wywiązać się z tego obowiązku
    (narażając się przy tym na konsekwencje).

    > Ewentualnie czy przysługuje mi za to ekwiwalent nie dostanę urlopu i
    nie
    > rozwiązuję stosunku pracy ?

    Nie, ekwiwalent przysługuje tylko przy rozwiązaniu stosunku pracy.

    Pozdrawiam

    wa