PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro Polska

  • 1. Data: 2005-12-13 21:08:56
    Temat: Eniro Polska
    Od: "AX" <k...@r...pl>

    Co sądzicie o tej firmie? Warto tam pracować? Słyszałem, że z wynagrodzeniem
    jest marnie i tną jeszcze pensje, czy ktoś wie coś na ten temat?

    Piotr

  • 2. Data: 2005-12-13 21:38:04
    Temat: Re: Eniro Polska
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "AX" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tej firmie? Warto tam pracować? Słyszałem, że z
    > wynagrodzeniem jest marnie i tną jeszcze pensje, czy ktoś wie coś na ten
    > temat?

    na jakim stanowisku?

    Jak jako PH to szykuj sie na conajmniej 10h pracy dziennie na wysokich
    obrotach........

    pozdrawiam
    exit

  • 3. Data: 2005-12-14 12:57:24
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Miałem kolegę co tam pracował jako konsultant.Zasuw straszny kaska taka
    sobie ciągłe ciśnienie na sprzedaż.Niby masz samochód(nie wiem na jakich
    warunkach) Ja bym nie polecał, z prostej przyczyny ciągle sie ogłaszają w
    prasie a to oznacza jak dla mnie że jest duża rotacja.

    Wojti

    --
    "Ach Targowa, Ząbkowska, Kijowska
    Ach te Szmulki, Targówek, Zacisze.

  • 4. Data: 2005-12-14 19:01:51
    Od: "Renik" <i...@w...pl>

    Pracowałam !!!
    koszmarna robota - nacisk na wyniki ogromny - przy tym kaska marna . Na
    "dzieńdobry" słyszysz ile dzisiaj zrobisz ... ech jak jesteś odporny na
    stres i umiesz odizolować się od pracy w domu to możesz iść - ja
    nienwidizłam tej roboty i sama się zwolniłam po roku pracy
    Jak jestes handlowcem w trerenie to już wogóle koszmar - każą ci wyjść 0 10
    z pracy i możesz wrócić dopiero o 16 z podpisanymi kontraktami , a potem
    przepytanko co i dlaczego ... i tak codziennie

  • 5. Data: 2005-12-17 20:27:16
    Od: "koleżanka" <n...@d...mnie>

    Użytkownik "AX" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o tej firmie? Warto tam pracować? Słyszałem, że z
    wynagrodzeniem
    > jest marnie i tną jeszcze pensje, czy ktoś wie coś na ten temat?

    a... eniro... to ta firma, która dzwoni do mnie raz w tygodniu... bo
    trafilam do jakiejś bazy dla telemarketerek... i podobno musze sie tam
    zareklamowac, bo jak nie to obciach... a jak chce zeby mnie wypisali z tej
    bazy to za tydzień dzwoni kolejna dziewczynka...
    daruj sobie