PracaGrupypl.praca.dyskusjeElektronik konstruktor - jak to wygląda w Polsce? › Re: Elektronik konstruktor - jak to wygląda w Polsce?
    From: glosnetu <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Elektronik konstruktor - jak to wygląda w Polsce?
    Date: Tue, 28 Aug 2007 04:24:06 -0700

    On 26 Sie, 22:28, " " <h...@g...pl> wrote:

    > Żeby to chociaż AVR'y były... tam gdzie pracowałem to '51 królowała i za nic
    > nie chcieli się rozwijać. Porażka...
    > Sam znam dobrze AVR'y, myślę o ARMach (jak troche na to kasy nazbieram ;) )

    Ja porzucilem cyfrowke i mikrokontrolery (PIC 16XXX, NEC 75XXX, 8051 i
    klony, ST62XX, 8086/88, itp) w 1999 (po 12 latach programowania w
    assemblerze, w tym 6 pisania i projektowania systemow na
    mikrokontrolerach), jak sie okazalo, ze po rozpadzie mojej
    dotychczasowej firmy, nie sposob znalezc pracy w tym zawodzie.
    Przebranzowilem sie poczatkowo na PHP/Perl/MySQL, potem na J2EE i nie
    zaluje. Nie wierze, ze sytuacja sie zmieni - w Europie nie ma miejsca
    na projektowanie masowej elektroniki, tu sie ja tylko sprzedaje.

    --

    Pozdrawiam,

    glos