PracaGrupypl.praca.dyskusje › EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy

  • 1. Data: 2002-10-02 03:45:55
    Temat: EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy
    Od: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>

    Sluchajcie,

    jesli ktos szuka z was pracy jako steward - stewardessa to pospieszcie sie i
    szybko zlozcie podania na www.emiratesgroupcareers.com !!!!

    Z nieoficjalnych zrodel wiem ze p. Karine Pellan i Emirates robia interview
    w Warszawie 12.10 w hotelu
    Marriott. Jesli wam zalezy wyslijcie aplikacje on-line, bardzo szybko sie z
    wami skontatuja, bo zbieraja ludzi z Europy na kurs w listopadzie -150 osob
    !!! Wiem, ze juz 4 osoba zostaly wyslane zaproszenia mailami.
    24. siepnia interview mialo sie odbyc rowniez w Marriott ale zglosilo sie
    tylko 3 osoby i odwolali.

    Trzeba spelniac nw. warunki:

    -Looking for an exciting career as cabin crew with an international airline
    -21 - 28 years old
    -Possess a good standard of education to at least High School standard.
    -Fluent in written and spoken English (full fluency in another language is
    an asset).
    -Height between 158 cm and 178 cm for females and between 168 cm and 188 cm
    for males.
    -Weight in proportion to height.
    -Clear complexion.
    -Good eyesight without glasses (contact lenses acceptable) & the ability to
    swim.
    -Tolerant and respectful towards all nationalities and cultures
    -A friendly and approachable person with highly developed interpersonal
    skills
    -Finally, you will be the sort of person who has the natural ability to
    provide excellent service within a team environment.

    A working environment that gets the best from people is more than just a
    place to work in. It's about how people work together and how they are
    motivated to excel. What unites us is a shared vision to be the most admired
    airline in the world as well as a strong sense of belonging to our "family".

    Contractual Benefits:
    -A tax-free salary complemented by generous allowances (aprox. 1300 USD)
    -A free, fully furnished shared apartment
    -36 days annual leave & free leave ticket
    -Generous travel concessions
    -Company medical care
    -Company transport to and from duty
    -Opportunity for career progression

    Po pozytywnym etapie rekrutacji trzeba bedzie zamieszkac w Dubaju, jednym z
    napiekniejszych i najdrozszych miast Swiata (na marginesie w Dubaju jest
    najdrozszy i najlepszy 7******* hotel Swiata - Burj al Arab). W Emirates
    pracuje 80 roznych narodowosci, wiec
    srodowisko jest multikulturalne. Ludzi z POlski jest b.malo.

    Ogolne informacje o liniach na
    www.emirates.com lub mailem na p...@e...com

    Rzucilem posta 19.wrzesnia na pl.praca.oferowana i pl.praca.szukana
    zatytulowany "Stewardessa-Steward Emirates Dubai"

    Sorry za troche "nie na temat"

    Pozdr

    Daniel

  • 2. Data: 2002-10-02 08:24:48
    Temat: Re: EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Sluchajcie,
    <cut>
    Sluchamy
    > Z nieoficjalnych zrodel wiem ze p. Karine Pellan i Emirates robia
    interview

    hehehe, z nieoficjalnych??

    <cut>> Trzeba spelniac nw. warunki:

    <cut>
    Zapomniales o obsudze kalacha i umiejetnosci rozzbrajania bomb (obsluga
    kalacha realna, kumpel mial pracowac jako wanowiec w emiratach, to byl jeden
    z warunkow - nie zdecydowal sie;)

    > srodowisko jest multikulturalne. Ludzi z POlski jest b.malo.
    nic dziwnego

    <cut>
    > Sorry za troche "nie na temat"

    W sumie to na temat

    > Pozdr
    >
    > Daniel

    rowniez pozdrawiam
    /p

  • 3. Data: 2002-10-08 11:16:09
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    clockworkoi wrote:

> [...]
    > kalacha realna, kumpel mial pracowac jako wanowiec w emiratach, to byl jeden

    Sorry kolego, ale chyba nic nie wiesz o Emiratach. W czasie wojny w
    Afganistanie, było tam znacznie bezpieczniej niż w centrum Warszawy.
    Przestępczośc pospolita praktycznie nie występuje, można zostawić
    samochód z kluczykami w stacyjce i po kilku godzinach będzie
    stał w tym samym miejscu (chyba że nie zapłaciłeś za praking).
    W lokalnych gazetach, w rubryce przestępczość, są opisane takie straszne
    zbrodnie jak np. zaczepienie obcej kobiety w supermarkecie, albo
    utonięcie pijanego turysty.
    Pojedź, i sam się przekonaj, a nie pisz bzdur.

    JT.

  • 4. Data: 2002-10-08 11:36:12
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Jarek" <j...@s...pl> wrote in message news:3DA2BE79.4070105@srv.pl...

    > Sorry kolego,
    <cut>
    nie gniewam sie
    <cut>
    > Pojedź, i sam się przekonaj, a nie pisz bzdur.
    To moze ty pojedz i sie przekonaj? Mam znajoma ktora byla tam z mezem -
    inzynierem (nie w Afganistanie akurat, ale ten do Emiratow nie nalezy imo).
    To co opowiadala, to sie wlos jezyl, jej syn do tej pory jest rasista (tylko
    jesli chodzi o Arabow) a przypowiesc z obsluga kalacha jest prawdziwa - wiec
    jesli nie wiesz o czym mowisz ta badz laskaw nie mowic wcale.

  • 5. Data: 2002-10-08 11:39:02
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anufvl$212$1@news.onet.pl> clockworkoi napisał(a):
> [...]
    > jesli chodzi o Arabow) a przypowiesc z obsluga kalacha jest prawdziwa - wiec
    > jesli nie wiesz o czym mowisz ta badz laskaw nie mowic wcale.

    Nie dyskryminuj innych kultur, obcinanie ręki za kradzież czy ukamieniowanie kobiety
    za
    pokazanie kostki to tylko takich ich lokalny zwyczaj, głęboko powiązany z tradycją
    społeczną
    i religijną. :)))
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 6. Data: 2002-10-08 11:43:14
    Od: "109176" <a...@g...net>

> [...]
    ukamieniowanie kobiety za
    > pokazanie kostki to tylko takich ich lokalny zwyczaj, głęboko powiązany z

    Byles tam, ze takie bzdury wypisujesz?????
    Tobie sie wydaje, ze wszystkie kraje na wschod od Polski to jakies zacofane,
    niedorozwiniete miejsca???

    Ania

  • 7. Data: 2002-10-08 12:04:46
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <anugbm$lme$1@news.gazeta.pl> 109176 napisał(a):

    > ukamieniowanie kobiety za
    > tradycją społeczną
    >
    > Byles tam, ze takie bzdury wypisujesz?????

    Oj, żartuję, podkręć nieco poczucie humoru.

  • 8. Data: 2002-10-08 12:30:44
    Od: "109176" <a...@g...net>

    > Oj, żartuję, podkręć nieco poczucie humoru.
    > --
    No chyba, ze tak. Ale dla mnie nie byl to akurat dobry zart.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 9. Data: 2002-10-08 12:46:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "109176" <a...@g...net> wrote in message

> [...]
    > tradycją społeczną
    >
    > Byles tam, ze takie bzdury wypisujesz?????
    > Tobie sie wydaje, ze wszystkie kraje na wschod od Polski to jakies

    To ja sie wtrace. Owa znajoma mieszkala z innymi Polakami na kontrakcie w
    osrodku wojskowym - plaza, sloneczko, piknie jest, poszla sie poopalac i
    przysnela. Doszlo do proby gwaltu przez zolnierza, ktory zobaczyl ja w
    kostiumie. Gdy na jej krzyk przybiegli Polacy, koles wycignal spluwe. Wiec
    jeden z nich podniosl sluchawke telefonu alarmowego (taka goraca linia,
    podnosisz i nic nie wykrecasz, od razu zglasza sie dyzurny) i zawolal o
    pomoc. Oficer ktory przybyl na miejsce rozzbroil goscia, wyciagnal bron i
    zamierzal wykonac egzekucje na miejscu, przy nich. Wyprosili, zeby darowal
    koesiowi zycie. Inna akcja - wyszli bez ktych cholernych chust na twarzach
    do marketu, kobiety mialy suknie ktore odslanialy ramiona i plecy - jechala
    po schodach kiedy poczula, jak koles za nia (mlody Arab) lize ja po plecach!
    Sa to kraje cywilizowane jak cholera, tylko my jestesmy rasistami i sie
    czepiamy.

  • 10. Data: 2002-10-08 12:48:26
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Jarek" <j...@s...pl> wrote in message news:3DA2ECC7.3060003@srv.pl...
    > clockworkoi wrote:

    <cut>
    > Akurat bylem tam właśnie w czasie wojny w Afganistanie. Całymi nocami
    > włóczyłem się po rozmaitych zakamarkach Dubaju i okolic, jeździłem
    > autobusami miejskiej komunikacji (ciekawe kiedy u nas takie będą...).

    Gratuluje, ale to o niczym nie swiadczy.

    Co
    > do pracy, to jak się tam wybierałem, to nikt mnie nie pytał czy znam się
    > na KBKAK tylko o routery - może Twój znajomy chciał się zaciągnąć do
    > jakiejś "specjalnej" roboty ?
    Jestes pewnien ze routery, a nie np radary? ;))
    Po prostu opisuje jak bylo, w czym masz problem? Mial taka propozycje, o ile
    mi wiadomo, nie od wojska i tyle. Osobiscie do Arabow bym nie pojechal i
    juz.
    /p