eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Sat, 30 Sep 2006 01:20:26 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <7...@4...com>
    References: <efg59b$j1n$1@inews.gazeta.pl> <efg862$2qu$1@inews.gazeta.pl>
    <efgacl$89g$2@inews.gazeta.pl> <efh046$ges$1@inews.gazeta.pl>
    <u...@4...com>
    <efjvsk$cps$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: czf42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1159572200 19753 83.19.191.42 (29 Sep 2006 23:23:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Sep 2006 23:23:20 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0639-4, 2006-09-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:192749
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 29 Sep 2006 22:30:21 +0200, Irving Washington
    <m...@d...doPLer> wrote:

    >>> Zawsze należy uprzedzić klienta a najlepiej zapytać, czy może
    >>> zaczekać.
    >> A ja nie lubie jak mnie ktos pyta czy zaczekam, czy chce zeby mnie
    >> przelaczyl do innego dzialu ktory zajmie sie sprawa.
    >Nie ma reguły dot. stosunków międzyludzkich, która działałaby w 100%.
    A pisales tak jakby 100% regula byla koniecznosc pytania czy klient
    moze zaczekac. To chyba regula powinno byc pytanie czy mozna spytac
    czy klient moze zaczekac ;)

    >> I tu mi sie przypominam 9330 tepsy gdzie w kolko powtarzaja
    >> "wprowadzenie zlecenia chwile potrwa czy zechce pan poczekac?",
    >He he. Nawet wiem, kto ich tego nauczył :) Tyle, że bardziej powinno się
    >klientowi mówić co się robi, niż stale pytać o to samo. Równie
    >wkurzające byłoby powtarzanie w kółko "cieszę się, że mogłem pomóc" etc. :)
    "Wpisuje Pana zlecenie do systemu. To chwile potrwa..." ;)
    "System przetwarza dane, przepraszam ze oczekiwanie..."
    "Teraz siedze i patrze w monitor na ktorym mam 'prosze czekac i
    powiedziec klientowi ze to potrwa!'"

    brrrr ;)

    Ostatnio dzwonili do mnie z jakims badaniem satysfakcji klientow 9330
    tepsy. Powiedzialem ze bede mial czas za miesiac, a moze dwa, na
    zabawe a na razie musze zajac sie praca. Mowiac ich jezykiem kazalem
    im troche poczekac :D

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1