PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy › Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
  • Data: 2006-04-17 13:28:03
    Temat: Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Apr 2006 11:43:02 +0200, zasit napisał(a):
    > farmacja Gdańsk 120 osob na 1 roku, jest tylko o ile wiem z rejonu polnocnej
    > Polski tylko tutaj ani Szczecin ani Bialystok, dopiero Wa-wa i zdaje sie
    > Bydgoszcz, kierunki o wiele mniej liczne. A Praca? Wystarczy spojrzec w
    > gazety z praca, dodatkowa osobna rubryczka dla farmacji. Płace od reki dla
    > absolwenta nie schodza ponizej 1500 na reke.

    Dokladnie, jesli ktos nie wie co chcialby ze soba zrobic a ma glowe do
    uczenia sie to to jest dobry kierunek... moja dziewczyna po 6 miesiecznym
    stazu bezplatnym (wszyscy po farmacji musza teraz takie odbyc) w pierwszej
    pracy po studiach dostaje 2300 na reke (bez zadnych znajomosci czy ukladow)
    - czyli chyba nie ma powodow do narzekania. A jak to malo to rok czy dwa
    doswiadczenia i mozna walic za granice