PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy › Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
  • Data: 2006-04-18 08:19:15
    Temat: Re: Dzis w Wydarzeniach - pelno miejsc pracy, nie ma chetnych, puste PUPy
    Od: WL <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    zasit wrote:
    > no tak oczywiscie ale ile takich elektrykow potrzeba? 1-2 max na duzy
    > zaklad
    Nie wiem jak rozumiesz duzy zaklad. Moim zdaniem sredni zaklad
    produkcyjny moze zatrudniac okolo 10-12 elektrykow, przy czym 6-8polowe
    technikow, a 4-6 inzynierow. Nie mowie o manufakturach, tylko o
    zakladach gdzie korzysta sie ze zdobyczy techniki i jest pewna
    automatyzacja procesow. W zakladzie w ktorym obecnie pracuje (45 osob
    zatrudnionych) jest 3 elektrykow i maja zajecia w nadmiarze (firma sie
    rozwija - ale to jest malutkie przedsiebiorstwo przeciez)

    > a porownaj to sobie z zapotrzebowaniem na farmaceutow :]

    1-2 max na przecietna apteke ;p

    WL