PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzien proby › Re: Dzien proby
    From: "fotech" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dzien proby
    Date: Fri, 21 Jun 2002 09:29:40 GMT

    > Byłem na rozmowie w firmie, gdzie przedstawiłem swoją osobę i złożyłem
    > życiorys i list motywacyjny. Pracodawca zaprasza mnie teraz na jeden dzień
    > do siebie, aby mnie sprawdzić. Połowe dnia będe z gościem od marketingu, a
    > reszte z gosciem od serwisu.
    > Jak myslicie, co będą chcieli sprawdzić i jakie pytania mogą zadawać?
    > Dodam ze jestem po uczeli technicznej i z marketingiem mam niewiele
    > wspólnego.

    Taki dzien proby to nie po to, żeby pogadać, tylko tak, jakbys byl
    pracownikiem normalnym, i to z doświadczeniem :P
    Będą patrzeć, jak reagujesz na zdarzenia w biurze, telefony Klientów, dadza
    Ci proste rzeczy do załatwienia, zapytaja o zdanie w kwestiach
    merytorycznych.
    Pilnuj tego co ktos mówi, zastanawiaj się, co się powinno zrobic i myśl
    trzeźwo - nie boj sie odpowiedać na pytania, jak nie rozumiesz co chca - to
    po prostu zapytaj o wiecej informacji.
    Jak jestes normalnie rozgarnietym człwiekiem, to się tym wszystkim nie
    stresuj - ale pamiętaj, że to będą za kilka dni Twoi koledzy.
    Jesli to jest Twoja pierwsza praca w sporej, jak rozumiem firmie, pamiętaj,
    że papier do wysłania wkłada się w wiekszości faxów zadrukowanym do dolu i
    po wysłaniu go nadal masz go fizycznie w ręce :P; ze informatyk NIGDY nie
    zrobi od razu tego co chcesz; jak dzwonisz do kogoś, to ZANIM wybierzesz
    numer, musisz miec kartke i dlugopis przed soba, a jak masz do niego więcej
    niż jedno pytanie, to warto je zapisać, zwłaszcza, jak temat rozmowy jest Ci
    nie znany.
    Może więkoszości kolegów to sie wydaje bzdurne, ale to najczestsze tematy do
    żartów w pierwszym dniu pracy.

    powodzenia
    Wojtek