PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziecko do przedszkola - mama do pracy › Re: Dziecko do przedszkola - mama do pracy
  • Data: 2007-06-05 15:53:19
    Temat: Re: Dziecko do przedszkola - mama do pracy
    Od: jerry <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > posłać do przedszkola w wieku 3 lat, a co ma beztroskie dzieciństwo do
    > przedszkola, czy jedno drugie wyklucza?

    Nie napisałem tak. Bronię tylko faktu, że nawet najlepsza książeczka z
    astronimi i nie wiem jak udana babcia nie zastąpi grupy rówieśników pod
    okiem wychowawców. Są z pewnościąwyjątki, ale nie mam zamiaru ciągnąć
    takiego tematu na tej grupie. Zdaje się jest coś takiego jak pl.dzieci -
    tam żona mówiła jest sporo osób, które przed prokreacją doradzą ci nosić
    na jajkach kurs SITA, żeby przypadkiem nie za późno uczyć maleństwo
    angielskiego...