PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność - komputerowo korepetycje + help desk › Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    From: czarny <m...@f...art.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Date: Thu, 08 Dec 2005 15:08:38 +0100

    jerry napisał(a):

    > Może bardziej kierunek -> helpdesk, komputerowe pogotowie serwisowe. To
    > ma szansę przerodzić się w firmę zajmującą się instalatorstwem sieciowym
    > i opieką serwisową dla firm i instytucji. Ale to wszystko zależy od
    > rynku - musisz go wybadać pod tym kątem.

    Dodam od siebie tylko tyle, że obserwując pracę małych firm zauważyłem
    ,że czesto ludzie robia cos "na piechotę" bo albo im nikt nie dal
    odpowiedniego narzędzia (programu), ktore zrobiłoby tą pracę w kilka
    sekund, albo takiego narzedzia nie ma. Czesto rozwiązanie jest dość
    proste i ogranicza sie do napisania małego interfejsu pomiędzy jedną a
    druga aplikacją. Na tym tez można zarobić; swego czasu ładna kase mozna
    było brać za pisanie interfejsów pomiędzy wchodzącym programem Płatnika
    o innymi programami, w ktorych przechowywano dane kadrowo-płacowe.
    Oczywiście tylko w małych firmach, które mają mało pracowników i nie
    posiadają komercyjnej aplikacji K-P.

    --
    czarny