PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gospodarcza › Re: Dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2007-05-13 11:56:02
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-05-13 12:00 [Tomek] napisał(a):

    > Pe.Ka podala mi wyliczenie 1.2 * brutto + Vat. Skad to sie bierze ?

    Podala? Narzut, który dokłada pracodawca do Twojej pensji to właśnie ok.
    20%. Stąd. Możesz mu oddać część pieniędzy tylko nie bardzo widzę powód.
    Ma inne korzyści z tego, że nie będziesz pracownikiem. Ty za to sporo
    tracisz (piszę o niefinansowych atrybutach mania umowy o pracę).

    > Moj kalkulator plac powiedzial mi ze przy pensji brutto 5500 podzial mam
    > nastepujacy:

    A zapytał o PKD żeby prawidłowo ubezpieczenie wypadkowe policzyć? ;-)

    > Brutto 5500
    > W sumie calosc 6633.55

    J.w. 5500*1.2 daje 6600 czyli mniej więcej to co płaci za ciebie pracodawca.

    > Co z tego ucieknie pracodawcy gdy przejde na DG i za ktorym postulowac w
    > trakcie negocjacji by bylo przelewane wciaz na moje konto ?

    Ponowię pytanie. Dlaczego masz zarabiać mniej?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::