PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzialalnosc gospodarcza › Re: Dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2007-05-12 21:15:52
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-05-12 18:36 [Tomek] napisał(a):

    > Takie uregulowanie nie może obowiązywać w RP. Jest niezgodne z konstytucją.

    Zaskarż ustawę o PDOF do TK :)
    <quote>
    Art. 9a
    3. Jeżeli podatnik, który wybrał sposób opodatkowania, o którym mowa w
    ust. 2,
    uzyska z pozarolniczej działalności gospodarczej prowadzonej
    samodzielnie lub
    w formie spółki niemającej osobowości prawnej przychody ze świadczenia usług
    na rzecz byłego lub obecnego pracodawcy, odpowiadających czynnościom, które
    podatnik lub co najmniej jeden ze wspólników:
    1) wykonywał w roku poprzedzającym rok podatkowy lub
    2) wykonywał lub wykonuje w roku podatkowym
    - w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku pracy, podatnik ten
    traci w roku podatkowym prawo do opodatkowania w sposób określony w art.
    30c /podatek liniowy przypis mój/ i jest obowiązany do złożenia
    właściwych deklaracji o wysokości dochodu
    osiągniętego od początku roku i wpłacenia zaliczek obliczonych przy
    zastosowaniu
    skali podatkowej, o której mowa w art. 27 ust. 1, oraz odsetek za zwłokę
    od zaległości z tytułu tych zaliczek.]
    </quote>

    Zus tak od ręki nie znajdę ale też jest.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::