PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Mon, 14 Apr 2003 14:12:05 +0200

    wiecie co? to chyba nie tak.

    problem pierwszy (mentalny):
    szukam informatyka-serwisanta, dzwoni telefon z pytaniem czy może być
    kobieta i co...? wygadane ze mnie zwierze ale na to pytanie zupełnie nie
    byłem przygotowany, coś tam nieśmiało marudzę, że tak (no bo niby czemu
    nie). rozłączamy się a ja mam problem czyli analizę za i przeciw... może
    mi się nie chcieć, to wolny kraj... Tak poważnie to mi się chciało i
    dziś już nie dam się zaskoczyć takim pytaniem ale wtedy ,jakieś 8 lat
    temu, poprostu mi nie przyszło do głowy, że to mogłaby być kobieta.
    myślę, że do tej pory mało komu to przychodzi do głowy ale podobno w
    szkole orląt w dęblinie studiują już kandydatki na pilotów ;)

    prblem drugi (dyspozycyjność):
    trochę jest prawdy w tym, że dziewczyna zaraz sobie machnie dziecko i
    kaszanka. etat zablokowany, pieniadze na szkolenia wyrzucone itd... ale
    znowu jest tak, że poważna kandydatka do pracy z poważną firmą może się
    dogadać i wtedy wychodzi po pierwsze nie zaraz, po drugie nie na rok a
    po trzecie wcale nie zmarnowane

    podsumowanie: rekrutującym musi się chcieć, pracodawca musi szanować
    pracowników, pracownik powinien szanować pracodawcę, pierdu pierdu...

    dziewczyna faktycznie ma trudniej ale zmienianie płci jest chyba zbyt
    drastycznym rozwiązaniem ;)

    pzdr,