PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyscyplinarka › Re: Dyscyplinarka
  • Data: 2005-08-23 12:49:43
    Temat: Re: Dyscyplinarka
    Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego zakładasz, że dziur ma być więcej? Rozpatrujemy kwestię jednego
    > świadectwa pracy o niekorzystnej treści.
    > I kto mówi, że kręci? Przedstawia przedostatnie świadectwo pracy i tyle. A
    > jeśli nie ma to będzie znaczyć, że dotąd nie pozostawał w stosunku pracy.

    sorki ze ja tak pisze ...
    ale akurat pracuje w takiej branzy ze jesli nie pokazuja swiadetwa to na 99%
    mial dyscyplinarke :P
    Dodatkowo raczej trudno uwierzyc zeby np 30-40 letni koles nigdy nie
    pracowal... oczywiscie nie mowie o sytuacji kiedy mial wlasna dzialalnosc,
    ale wtedy raczej sie o tym mowi a nie zataja "swiadectwa"...
    Taki skrecony juz jestem