PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc › Re: Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc
    Date: Tue, 24 Jan 2006 10:36:54 +0100
    From: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc

    Użytkownik lobuziak napisał:
    > Mam pytanko - pracuje w firmie, ktora nie jest szczytem moich marzen, choc
    > nie jest taka najgorsza i do tego ma marke (pewnie dla takiej marki wiele
    > osob byloby gotowych na wiele poswiecen). Problem polega na tym, ze od
    > jakiegos czasu powaznie kreci mnie pomysl przejscia na swoje. Wiem, wiem,
    > wiekszosc osob mi odradza i mowi, ze zwariowalem.
    >
    > Stad pytanko, czy ktos byl w podobnej sytuacji - mial taka sobie prace w
    > renomowanej firmie, a mimo wszystko rzucil wszystko, zalozyl wlasny biznes i
    > do tego odniosl sukces.

    Ja. Bylem dokladnie w takiej sytuacji. Co prawda "sukces" watpliwy. Poki
    co mam za co sie utrzymac i tyle. Przyznaje ze na satysfakcjonujacym
    mnei poziomie.
    Ale jest jeden problem ... nie znam dnia ani godziny. Poki co sytuacje
    mam wciaz niestabilna i istnieje bardzo realna mozliwosc ze splajtuje i
    bede musial wracac na etat. Jak z tego wybrne i odniose sukces to ci
    powiem :)
    Ale na razie mimo wszystkich problemow - nie zaluje.

    > Kto mnie zmobilizuje, bo uwag, ze mam tego nie robic mam troche dosc? ;)

    Coz, ci odradzajacy maja racje. Ich argumenty sa sluszne. I co z tego?