PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc › Re: Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc
  • Data: 2006-01-24 18:48:52
    Temat: Re: Dylematy etatowca - zostawic firme i zalozyc dzialalnosc
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszę "jakoś" bo różnie bywa :) ale "krzywa rośnie" :)

    A kiedy zaczales miec pierwsze zyski?

    Wlasnie taka odrobina wolnosci i mozliwosc samodzielnego decydowania o tym
    co sie wokol mnie dzieje okropmnie mnie kreca.

    Myslalem jeszcze o jednej mozliwosci - znalezienie roboty na etat zagranica.
    Popracowanie tam powiedzmy rok i by pozniej tam probowac rozkrecic wlasny
    biznes.

    Boje sie, ze to drugie rozwiazanie nie dosc, ze powoduje odlozenie decyzji w
    czasie, to jeszcze wymagaloby znacznie wiekszych srodkow finansowych.

    Czy moze ktos zrobil podobnie i rozkrecil cos zagranica?