PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat absolwenta › Re: Dylemat absolwenta
    From: "jodrex" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dylemat absolwenta
    Date: Tue, 22 Oct 2002 19:59:31 +0200

    Cześć Absolwencie
    Ja absolwentem byłem 2 lata temu, pracy szukałem czas jakiś, w koncu
    zaproponowano mi pracę na stanowisku z-cy kierownika magzynu wyrobów
    gotowych w dużej, wydawałoby się porządnej firmie produkcyjnej. Niestety,
    długo się nie zastanawiałem. Pieniądze nie były tragiczne jak na moje miasto
    (nawiasem mówiąc do tego miasta po studiach wracać nie chciałem). Po pewnym
    czasie doceniłem uroki bezrobocia: wolny czas, godność osobista, spokój i
    inne takie. Dosyć szybko stwierdziłem że to nie dla mnie (bałagan, alkochol,
    układy rodzinne itd), ale nie miałem czasu żeby szukać czegoś innego bo
    pracowałem średnio 10h dziennie, w soboty także. I tak upływa już 1,5 roku
    jak tu pracuje. Dzięki inwentaryzacji odpadał wyjazd na Sylwestra.
    Ale podjąłem pewną decyzję: zmieniam pracę, nie przedłużę umowy. Wiem że to
    ryzykowne, ale jadę do W-wy, mam nadzieję (wbrew znakom na niebie i ziemi),
    że znajdę coś co da mi szansę rozwoju. (może ktoś szuka logistyka?) W mojej
    obecnej pracy raczej się uwsteczniłem.
    Tak więc zastanów się dobrze, jeśli w firmie jest porządek i możesz liczyć
    na to że ktoś Cię doceni, a nie będziesz jedynie "białym murzynem" to może
    warto. W przeciwnym razie możesz nawet nie mieć czasu żeby szukać czegoś
    innego, a i zdobyte doświadczenie trudno będzie wykorzystać w marketingu czy
    informatyce.
    Ja zadowolony jestem jedynie z kliku znajomości wyniesionych z firmy
    (nielicznych), umiejętności kontaktów z klientem, zdobyciu prawa do zasiłku
    i pewnej zaoszczędzonej kwoty.
    Decyzję musisz podjąć sam, Pozdrawiam