PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat absolwenta › Re: Dylemat absolwenta
  • Data: 2002-10-22 21:48:51
    Temat: Re: Dylemat absolwenta
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś dostałaem propozycje pracy w nowo powstającym odziale hurtowni w
    > Krakowie na stanowisku fakturzysty-magazyniera. Sporządzanie faktur -
    > wydawanie towaru z magazynu ok 8 godzin dziennie.
    > Firma ta jest średniej wielkości firmą posiadającą kilka oddziałów w
    Polsce
    > południowo-wschodniej. Odział w Krakowie dopiero się tworzy i zatrudnia
    > jeszcze niewiele osób.
    >
    > Dyrektor oddziału zaproponował mi oczywiście najniżą krajową - 1000 zł
    > brutto czyli jakieś 730 zł na ręke. Zastrzegł sobie przy tym, że jak się
    > zdecyduję na pracę u nich to muszę poporacować conajmniej rok !!
    >
    > Zastanawiam się czy się zdecydować na tę pracę. Jak na kwalifikacje, które
    > posiadam to stanowisko pracy niezbyt wymagające a wynagrodzenie to już nie
    > wspomnę. Do tego jeszcze dochodzi godzinny dojazd w jedną stronę co daje
    > dziennie dwie godziny w trasie.

    Potraktuj to jako staz. Jesli nie koliduje z zakonczeniem drugiego
    fakultetu, to rok takiej pracy powinien dac ci praktyczna znajomosc
    funkcjonowanie wielooddzialowej firmy handlowej oraz konkretnego asortymentu
    handlowego. Z twoimi kwalifikacjami zostaniesz prawdopodobnie "nieformalnym"
    informatykiem oddzialu co umozliwi szerszy wglad w istniejace procedury
    organizacyjne, rozwiazania techniczne itp. Zaleznie od potrzeb w CV bedziesz
    mogl naswietlac rozne aspekty swojego stanowiska.
    Istnieje rowniez mozliwosc, ze awansujesz, lub zostaniesz dostrzezony w
    centrali i sciagna cie do siebie. Nikłe szanse, ale niektorym takie rzeczy
    jednak sie trafiaja.

    Pozdrawiam
    Krzysztof